07 Фев 2007, 11:35

Закон України про внесення змін до закону України про рекламу (проект)

Закон України про внесення змін до закону України про рекламу (проект)

Верховна Рада України  п о с т а н о в л я є:

1. Внести до Закону України “Про рекламу” (Відомості Верховної Ради України, 2004 p., № 8, ст. 62) такі зміни:

1) статтю 1 доповнити абзацами такого змісту:

“засоби внутрішньої реклами — рекламні засоби, в тому числі матеріальні носії інформації, що використовуються для доведення реклами до її споживачів  всередині будинків і споруд, за винятком розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де він реалізується чи надається споживачеві;

заходи рекламного характеру — заходи з розповсюдження реклами,  які передбачають безоплатне розповсюдження зразків товару, в тому числі дегустацію та/або обмін однієї кількості (виду) товару на іншу;

спеціальні виставкові заходи — заходи з просування товару на ринок, його демонстрації, вивчення кон’юнктури або дослідження ринку, які проводяться організовано у певному місці (в тому числі в місцях реалізації товару),  в установлений строк, і розраховані на масову та/або професійну аудиторію;

стимулюючі маркетингові заходи — заходи із стимулювання придбання товарів, участь у яких можна взяти за умови придбання таких товарів (лотереї, конкурси, видовищні заходи, здійснення продажу товарів із знижками);

реклама у місцях реалізації товару — реклама, що розповсюджується в місцях реалізації товарів, у тому числі за допомогою матеріальних носіїв інформації та під час проведення стимулюючих маркетингових заходів.”;

2) частину сьому статті 8 після слів “надається споживачеві,” доповнити словами “в тому числі інформації, право на одержання якої  мають споживачі та/або розповсюдження якої є обов’язковим відповідно до законодавства про захист прав споживачів,”;

3) частину другу статті 17 після слів “внутрішньої реклами” доповнити словами “, в тому числі у місцях реалізації товарів”;

4) доповнити Закон статтями 171, 191 — 193 такого змісту:

“Стаття 171. Реклама у місцях реалізації товарів

1. Реклама у місцях реалізації товарів розміщується з додержанням внутрішнього розпорядку роботи підприємств, установ та організацій, що реалізують товари, окремо від інформації, право на одержання якої мають споживачі та/або розповсюдження якої є обов’язковим відповідно до законодавства про захист прав споживачів.

2. Порядок розповсюдження реклами у місцях реалізації товарів визначається договором, що укладається між розповсюджувачем реклами та особою, що є власником або орендарем місця реалізації товарів.”;

“Стаття 191. Реклама з використанням телекомунікаційної мережі 

1. Реклама може розповсюджуватися за допомогою телекомунікаційної мережі лише за наявності попередньої згоди споживачів реклами на її одержання.

2. Розповсюджувач реклами чи рекламодавець, якщо реклама розповсюджується ними самостійно, зобов’язаний невідкладно припинити або обмежити її розповсюдження на вимогу споживача такої реклами.

3. Довідково-інформаційні служби під час надання послуг з використанням телекомунікаційної мережі можуть розповсюджувати рекламу лише після надання споживачеві відповідної довідки.

4. У разі надання послуг з використанням телекомунікаційної мережі на умовах погодинної оплати час, протягом якого розповсюджується реклама, не враховується при визначенні вартості таких послуг.

5. Дія частин першої — четвертої цієї статті не поширюється на розповсюдження реклами на телебаченні, радіо і в Інтернет.

6. Реклама товарів, зазначених у розділі III цього Закону, може розповсюджуватися в Інтернет за умови додержання вимог до її змісту та порядку розповсюдження, установлених статтями 21—25 цього Закону.

Стаття 192. Реклама товарів, що реалізуються за договором, укладеним з використанням телекомунікаційної мережі та поштового зв’язку

1. Реклама товарів, що реалізуються за договором, укладеним з використанням телекомунікаційної мережі та поштового зв’язку, повинна містити відомості про особу, що реалізує товари, найменування та адресу виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке вживає заходів для задоволення вимог (претензій)  споживачів, а також проводить ремонт і технічне обслуговування придбаного товару.

У рекламі товарів (робіт, послуг), які підлягають обов’язковій сертифікації або виробництво (реалізація) яких потребує наявності спеціального дозволу, ліцензії, обов’язково зазначається інформація про їх сертифікацію, наявність спеціального дозволу, ліцензії.

Стаття 193. Реклама стимулюючих маркетингових заходів

1. Реклама стимулюючих маркетингових заходів повинна містити відомості про:строки, умови та правила їх проведення;

найменування, місцезнаходження, номер телефону та поштову адресу організатора заходів;

ількість призів, нагород (премій), строки та умови їх одержання.

Реклама стимулюючих маркетингових заходів, які здійснюються щодо товарів, визначених у розділі III цього Закону, повинна розповсюджуватися з додержанням вимог, установлених статтями 21—25 цього Закону.”;

5) у статті 22:

в абзаці першому частини четвертої слова “спортивних та інших заходів” замінити словами “спортивних заходів, вистав, пересувних механізованих атракціонів, а також видовищних заходів, розрахованих на масову аудиторію (без можливості здійснення контролю за  проведенням заходу)”;

частину сьому доповнити абзацом такого змісту:

“Порядок розміщення зазначених текстів попереджень та вимоги до них встановлюються Кабінетом Міністрів України.”.

2. Цей Закон набирає чинності через шість місяців після його опублікування.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео