10 Апр 2008, 07:57

Влада Києва гальмує розвиток зовнішньої реклами

Влада Києва гальмує розвиток зовнішньої реклами

Київська міська влада продовжує затягувати процес реформування галузі зовнішньої реклами міста.

 

Після «серіалу» із затвердженням нового Порядку розміщення зовнішньої реклами в Києві (нагадаємо, обговорення та узгодження проекту Порядку тривало більше року) чиновники активно заплутують себе та рекламну громадськість в ситуації із затвердженням Примірного договору, який має стати наступним важливим кроком для оформлення взаємовідносин між операторами ринку та робочим органом галузі.


Так, по-перше, процес затвердження тексту Договору «застряг» на етапі Комісії з питань реклами при КМДА, яка наділена відповідними повноваженнями, проте не може вже більше трьох місяців зібратись для повноцінного засідання.


Подібна оперативність та ефективність роботи профільних органів КМДА, до речі,  ще раз доводить «цінність» схеми, яку так захищали і врешті затвердили розробники київського Порядку.

 

Проте, на разі, рекламна громадськість має право запідозрити чиновників київської мерії не тільки в недалекоглядності. Прецеденти вже вкотре свідчать про те, що міська влада також не цурається відмовлятись від виконання досягнутих домовленостей.


Отже, на даний момент в рамках спільних консультацій фахівців органів місцевої влади, експертів громадських організацій та профільних юристів погоджено та підписано редакцію Примірного договору, до якої внесено ряд важливих норм та положень, що відповідають реаліям ринку. Подібний узгоджений документ став результатом довгої роботи вищезгаданих фахівців та отримав офіційне погодження від начальника Головного управління з питань реклами КМДА, КП «Київреклама», всіх профільних громадських організацій, що представляють інтереси операторів ринку.


Проте, як виявилось, навіть цей факт не є визначальним для того, щоб нарешті затвердити важливий для галузі документ. Більше того, на рівні Головного управління КМДА економіки та інвестицій в даний час існує небажання погоджувати редакцію Примірного договору, а в КП «Київреклама» після кадрових змін також відмовляються від продовження конструктивної роботи та повернулись до практики нав'язування власних, неузгоджених та незатверджених проектів Примірного договору.


Чесно кажучи, після серії подібних віражів з боку місцевої влади зникає будь-яке бажання надавати фахову консультативну допомогу та співпрацювати з міськими чиновниками. Для чого взагалі витрачати зусилля та час на експертний аналіз та рекомендовані листи з пропозиціями, якщо далекий від проблем галузі високопосадовець може дозволити собі просто забути про досягнуті публічні домовленості чи відмовитись від власних слів і рішень?! І чого варті такі домовленості із такою владою?


Асоціація зовнішньої реклами України вимагає від профільних органів місцевої влади повернутись до виконання узгодженої позиції в питанні затвердження Примірного договору та обіцяє і далі неухильно стежити за тим, щоб слова чиновників не розходились із ділом. Це і має бути головною метою будь-яких реформ, і не тільки в рекламній галузі.

 

Джерело: виконавча дирекція АЗРУ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео