17 Мар 2008, 13:16

Відкритий лист рекламістів до прем’єр-міністра України

Відкритий лист рекламістів до прем’єр-міністра України

Шановна Юліє Володимирівно!

 

До вас звертається численна громада рекламного ринку України, представники фірм, професійних об'єднань, громадських організацій, що захищають інтереси галузі зовнішньої реклами України.

 

Модернізація українського суспільства, держави, економіки в рамках програми «Український прорив», затвердженої Вашим урядом, — благородна і потрібна нашій країні мета. Також, на Україну очікують і цілком конкретні виклики — відповідальність за організацію та проведення чемпіонату Європи з футболу — 2012. Все це змушує учасників ринків і галузей проявляти ініціативу у питанні поєднання зусиль бізнесу і органів влади для підтримки профільних реформ і модернізації, запровадження європейських стандартів.

 

Зовнішня реклама — невід'ємна частина урбаністичної архітектури та міського дизайну. Розвиток рекламної галузі вже зараз додає до місцевих бюджетів до 360 млн. грн. щорічно. Рекламний ринок України знаходиться у першій п'ятірці за темпами росту у Центральній та Східній Європі.

 

В той же час, недосконалість системи регулювання та адміністрування галузі зовнішньої реклами призводить до значного зниження рівня розвитку ринку, зменшення бюджетних надходжень, створює прецеденти корупції та зловживань в органах місцевої державної влади та місцевого самоврядування.

 

Місцеві чиновники не виконують вимоги постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (2067 від 29.12.2003 р.). Серед численних прикладів наведемо наступний: приід час видачі дозволів на розміщення об'єктів зовнішньої реклами часто порушується пункт 23 Типових правил вищезгаданої постанови, і строк дії дозвільної документації визначається від 0,5 до 2 років, що не дозволяє міжнародним інвесторам здійснювати модернізацію парку конструкцій, підвищення якості матеріалів. Порушуються строки продовження дії дозволів, що призводить до виникнення можливостей для тиску на підприємців.

 

В той же час, при раціональному і вдалому використанні рекламного середовища значно зростають можливості для підвищення рівня дизайну і благоустрою міст і автошляхів, що має бути частиною комплексних рішень в рамках підготовки до Євро-2012.

 

При цьому, мають бути опрацьовані всі матеріали, що відносяться до питання регулювання галузі зовнішньої реклами, зокрема, зареєстровані у Верховній Раді законопроекти (наприклад, проект ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» (зареєстрований 11.01.2008 №1061-5), в частині регулювання зовнішньої реклами. Прийняття подібних змін за оцінками експертів може просто знищити галузь.

 

Кінцевою метою реформування галузі має бути запровадження європейських стандартів якості в рекламі, створення додаткової кількості робочих місць у висококваліфікованому секторі економіки, боротьба із проявами корупції на рівні місцевих рад та адміністрацій.

 

Можливим першим кроком на шляху до реалізації вищезгаданих цілей може бути відновлення роботи спеціальної робочої групи з питань реклами в рамках Національної ради з питань захисту прав споживачів при Кабінеті Міністрів України. Також, представники органів саморегулювання галузі готові до тісного співробітництва та надання експертної та консультативної допомоги.

 

З повагою,

Асоціація зовнішньої реклами України



Расскажите друзьям про новость

Новое видео