05 Авг 2019, 12:21

Валентин Харченко очолив маркетинг і продажі рецептурного напрямку «Дарниці»

Валентин має 20-річний досвід роботи в міжнародній фармацевтичній індустрії на позиції регіонального керівника команди маркетингу і продажів компанії Sanofi. 

Коментуючи приєднання Валентина Харченка до команди «Дарниці» генеральний директор компанії Андрій Обрізан наголосив, що «„Дарниця“ залучає талановитих менеджерів, котрі мають практичний досвід у створенні ефективних команд. Кейс з успішної інтеграції трьох країн в одну команду з продажу та маркетингу в рамках регіонального кластеру є свідченням ефективності підходів Валентина з побудови та управління мультикультурним колективом. Переконаний, що його унікальний досвід стане органічним доповненням тих знань і навичок, що вже є у комерційній команді „Дарниці“ і допоможе компанії досягти та перевищити намічені бізнес-цілі».

«„Дарниця“ є лідером з реалізації продукції в натуральному виразі, має збалансований портфель рецептурних препаратів і сильні бренди. Найближча ціль — розширити і зміцнити це лідерство шляхом успішного впровадження сильної маркетингової стратегії», — вважає Валентин Харченко. Новий топ-менеджер також планує зосередитися на розвитку команди рецептурного напрямку: «Вражаючих результатів досягають ефективні бізнес-орієнтовані команди. Свій досвід з побудови такої команди я планую реалізувати в „Дарниці“». 

Валентин Харченко має медичну освіту за спеціальністю «лікувальна справа»,  ступінь магістра бізнес-адміністрування, вивчав маркетинг у Києво-Могилянській бізнес-школі. Керуючись принципом безперервності навчання він брав участь у численних міжнародних тренінгах і програмах з розвитку. Зазначимо, раніше Анастасія Зражевска очолила корпоративні комунікації «Дарниці», а Олена Філенюк очолила комерційний відділ.  

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео