17 Ноя 2020, 14:52

Університет економіки всього: КНЕУ отримав нову айдентику

Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана — найбільший навчальний економічний заклад України. У стінах саме цього університету засновані більшість напрямків маркетингу в Україні. Щоб не виглядати олдскульними динозаврами університет вирішив змінити позиціонування і бренд. Нову айдентику створило агентство креативних рішень Grape.

Все почалося з опитуванння. Так університет і агентство дізналися, що студенти, випускники КНЕУ і люди старшого покоління вважають навчальний заклад найкращим економічним вишем України, цінують його авторитет і престиж. Grape лишалося лише озвучити вголос те, про що і так думали всі: КНЕУ — головний економічний виш країни. Таким стало нове позиціонування університету.

А потім виникла Big idea бренду: КНЕУ. Університет економіки всього. Економіка оточує нас кожної хвилини життя і ми всі у ній живемо. На її основі побудовані всі процеси і взаємовідносини в суспільстві. Бізнес, культура, урбаністика, екологія — все це теж про економіку. І в КНЕУ вчать усім її напрямкам і проявам.

 «Оновлений бренд КНЕУ як продукт агенції багато в чому перевершив наші очікування, оскільки має не тільки креативну форму, а й нові сенси, — поділився Дмитро Григорович Лук’яненко, ректор університету і розповів про майбутні плани: — Приватні бізнес-школи в Україні слабко масштабовані, орієнтовані лише на окремі сегменти і заможних клієнтів. Більш цікава конкуренція зароджується між освітою з повним дипломом і освітою без дипломів, як правило у вигляді короткотермінових онлайнових тренінгів. У дистанційній освіті взагалі все більше конкурують не університети чи бізнес школи, а платформи. Мережева інтеграція з ними [у майбутньому] і забезпечуватиме конкурентоспроможність [КНЕУ]».

Юрій Гладкий, СЕО Grape про навчання у КНЕУ і ребрендинг університету: «У 1998 р. я вступив до КНЕУ, щоб навчитися змінювати світ. Через 20 років я з командою агентства Grape вирішив допомогти моїй альма-матер трансформуватися для нового цифрового світу і глобальної економіки. За понад сотню років із КНЕУ вийшли десятки тисяч людей, які вчилися створювати нові сенси, продукти, ринки. Вони змінюють процеси в компаніях і будують конкурентну країну. Моя мета — дати КНЕУ нову конкурентну стратегію бренду в освіті, привабливу ідентичність, бажання бути причетним до змін і будувати спільноту лідерів для нової економіки».

Нова дизайн-система бренду

В основу оновленого знаку покладені колони головного корпусу: округлі опори з квадратною основою. Головна дизайнерка проєкту Євгенія Онищенко розповіла, що саме саме у них вона побачила візуальний образ КНЕУ — основу для знаку та системи в цілому. 6 колон — як 6 факультетів, і кожен факультет має власну підсистему зі своїми кольорами та патернами. 

Тож логотип змінив форму і колір: літери КНЕУ мають пряму форму з округленими кутами і осучаснений зелений відтінок. Так, саме зелений, бо університет дуже прагнув зберегти цей колір: він присутній на студентській формі і дипломах кнеувців, що виставлені в експозиції музею університету. А ще зелений колір нерозривно пов’язаний із Києвом — старими листівками з краєвидами столиці та каштанами. Динамічна форма логотипу витягується вгору, як і колони університету. Спрощена нагадує позначки колон на карті.

Кожен із 6 факультетів також отримав свій знак та колірну палітру, довершуючи загальну дизайн-систему КНЕУ: 6 колон корпусу = 6 логотипів. 

Логотип університету та знаки факультетів добре живуть на різних носіях. 



Расскажите друзьям про новость

Новое видео