26 Ноя 2007, 11:58

Українці проти політичної реклами

58% українців вважають неприйнятними публікації в засобах масової інформації на користь того чи іншого політичного діяча за гроші.

 

Такі дані були одержані в результаті всеукраїнського соціологічного дослідження «Моральність українського суспільства», проведеного Інститутом Горшеніна в рамках річної програми «Ментальність українського суспільства».

 

У результатах дослідження наголошується, що кожен третій українець вважає це допустимим, але небажаним, а 13% взагалі не бачать в цьому нічого поганого.

 

Також більше половини громадян (67%) розцінюють публікації компромату на того чи іншого політичного діяча за гроші як неприйнятні. Кожен четвертий респондент вважає, це допустимим, але небажаним, і 9% не бачать в цьому нічого поганого.

 

На запитання: «Що, на Ваш погляд, є прийнятним, а що неприйнятним в діяльності засобів масової інформації?», переважна більшість українців — 67% — відповіли, що вважають неприйнятною відмову в публікації важливої і правдивої інформації, якщо вона не співпадає з думкою власника ЗМІ.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео