20 Июл 2007, 12:09

Тижневик Юрія Макарова вийде після виборів

Тижневик Юрія Макарова вийде після виборів

Новий тижневик новин, головним редактором якого буде Юрій Макаров, вийде в першу п’ятницю після виборів.

«Ми збиралися вийти на початку вересня, але відмовились від цієї ідеї, тому що інформаційний простір буде вкрай завантажений. На тлі того, що відбуватиметься в цей час, навряд чи бодай одна людина зверне увагу на таку скромну подію, як поява ще одного друкованого видання, навіть якщо воно буде якісним», — каже він.

Назва тижневика поки що не визначена, оскільки, за словами пана Макарова, видання ще не зареєстрували. «Ми вже намагались його зареєструвати, але одна з запропонованих назв уже була зареєстрована в Тернополі, інша — на якусь громадську організацію. Доки ми не отримаємо документів, нічого конкретного вам сказати не можу», — розповів Юрій Макаров. Нагадаємо, за неофіційною інформацією, тижневик мав називатись «Око» або «Тиждень».

Прізвища журналістів, які працюватимуть у новому виданні, Юрій Макаров називати не схотів, зазначивши лише: «зірок, відомих за межами журналістського кола, у нас ніби не буде». За його словами, десь за два тижні, після завершення ремонту в офісі, розпочнеться робота над пілотними випусками видання в режимі реального часу.

На думку Юрія Макарова, головними конкурентами майбутнього тижневика є «Кореспондент», «Фокус» та «Профиль-Украина». «Можна сказати, що певною мірою конкурентом для нас є журнал «Главред». Хоча я розраховую, що в нас буде значно менше політики і практично не буде світської хроніки», — повідомив він. Аудиторією тижневика повинні стати люди, які сьогодні не читають пресу взагалі. За словами пана Макарова, розширювати коло читачів тижневик збирається, відновлюючи звичку українців до читання паперової преси, за рахунок налагодженої системи розповсюдження та української мови, яка «стане для когось перешкодою, а для когось — ключовою перевагою».

Власником видання є певна швейцарська компанія, яка «вже мала справу з Україною і переконалась, що тут є потужний ринок». У бізнес-плані, запропонованому компанією-власником, за словами Юрія Макарова, немає нічого неймовірного і «такого, що здавалося б неможливим реалізувати найближчим часом у наявних умовах». У свою чергу, компанія-власник ставить перед головним редактором газети одну вимогу: зробити продукт, який будуть купувати. «Мені дали запас у два роки, тобто на початку третього року ми маємо вийти на нуль», — зазначив пан Макаров.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео