03 Сен 2021, 10:25

TikTok-інфлюенсери оголосили себе людьми-тригерами заради викорінення гендерних стереотипів

У соціальній мережі №1 серед українських підлітків стартувала соціально-правозахисна кампанія #iamtrigger.

Інспірована і реалізована biasless за підтримки Фонду прав людини / Програми МАТRА Посольства Королівства Нідерландів акція об’єднала 25 молодих, затребуваних і соціально-активних лідерів та лідерок думок. Інфлюенсери, за відео яких стежать від 2 до 5 мільйонів осіб, сукупно зняли 75 роликів. Відео мають на меті знизити вплив гендерних стереотипів на життя аудиторій і сприяння їх більшій толерантності.

Кампанія має три хвилі: перші дві — на 50 відео- «руйнівників гендерних міфів», а третя — на 25 закликів до самодіагностики власного рівня толерантності з одночасним наданням нескладного інструменту самоаудиту.

П’ятдесят відео з життя самих блогерів розвіюють упередження пов’язані з ейджизмом ( коли вас недооцінюють або позбавляють можливостей через те, що ви занадто молоді для чогось, або вже начебто недостатньо  енергійні), сексизмом ( коли вчинки, риси характеру, професії поділяються на чоловічі та жіночі, або ж якщо ви поводитесь не як «справжній» чоловік «або» справжня «жінка до вас виникає упереджене ставлення), лукізм (осуд, пов’язаний із зовнішністю, яка не вкладається в канони та стандарти).

Чому акцент був зроблений саме на цих групах гендерних стереотипів? Тому що саме ці три типи дискримінаційної поведінки найчастіше зустрічаються в житті українських тінейджерів. Ці дані були отримані biasless в січні 2021 року шляхом опитування 175 підлітків (13-19 років) з 25-ти міст і селищ України.

25 відео виконані за сценарієм «Тест на толерантність чек», у форматі розповіді про себе і заклику до саморефлексії дуже популярному в TikTok.

@by_tov

а сколько пальцев загнули вы? 🧐 ##iamtrigger ##biasless

♬ Тест на толерантность чек — BiasLess

Під кампанію був розроблений фірмовий мерч (футболки, сумки, накопичувачі, стікерпак), який також демонструє необхідність зміщення акцентів в оціночних судженнях:

Цікаво, що лого проекту спеціально зроблений дискомфортним як і сам тригер. Ефект нечіткості, розмитості тексту привертає увагу і стимулює наводити різкість на написане на його тлі. Кампанія реалізована Ragnarök, продакшн-партнер — бренд 2×2.

Побачити відео можна за хештегами #iamtrigger або #biasless в TikTok.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео