18 Фев 2022, 15:42

Шоу «Маскарад» на телеканалі 1+1 – номінант X-RAY Marketing Awards 2022

Флагманський телеканал групи 1+1 media — 1+1 — є впевненим лідером за кількістю Big Entertainment Shows на українському телебаченні. Крім цього, завдяки в тому числі рейтинговим розважальним шоу, за результатами 2021 року телеканал 1+1 став абсолютним лідером українського телебачення в прайм-таймі, зібравши частку 10,3% за комерційною аудиторією 18-54 (50 тис.+). Загалом телеканал завершив рік на другій позиції з часткою 9,2%. Також 1+1 став кращим телеканалом вихідних (субота-неділя), здобувши лідерську середню частку 9,5%.

Одним із ключових телевізійних проєктів осені 2021 року на 1+1 став другий сезон найзагадковішого шоу країни «Маскарад» (оригінальный формат Antena TV Group). На глядачів чекала масштабна та високотехнологічна сцена в новому дизайні, яка допомогла відвідувачам у залі та біля телеекранів сповна зануритися у атмосферу яскравого шоу від творців проєктів «Танці з зірками», «Голос країни», «Ліпсінк батл». 

У кожному випуску шоу «Маскарад» глядачі побачили 5 різножанрових виступів зірок, які своїм талантом дивували зіркові команди мисливців.

У роботі над новим сезоном одним з ключових завдань стало візуальне оновлення проєкту, в тому числі розробка нового лого “Маскараду”. За задумом, логотип мав відображати не лише назву, а і його сутність – костюми, характер героїв та образи зірок. Так, літери, які складають логотип проєкту, було переодягнено у костюми із шоу. При цьому використовувалися різні текстури та референси костюмів: фактурні, блискучі, насичені та загадкові. 

Так, логотип став частиною креативної ідеї, завдання якої — передати характер образів через візуальне оформлення.

Ключовим повідомленням промо-кампанії нового сезону став меседж «Вгадай мене!».  Було розроблено шість key visuals для offline- та online-кампанії, в кожному з яких враховано індивідуальний характер героя та образ зірки. Віжуали були адаптовані для телевізійної та діджитал-кампанії, а також для зовнішньої реклами.

Так, віжуали проєкту поширені у 35 містах України на 237 промо-майданчиках: сітілайтах, відеопанелях, фасадах тощо. Паралельно в межах offline-кампанії відбулося розміщення матеріалів проєкту в столичному метрополітені: про проєкт розповідали на віконних наліпках, беклайтах та відеобордах метро. Окрім цього, кампанія була активно підтримана на  digital-майданчиках завдяки тематичним банерам, візуальній комунікації на YouTube, власних ресурсах шоу та телеканалу 1+1. 

Загалом дизайн-концепт і візуальна комунікація проєкту отримали сотні позитивних відгуків від глядачів та ЦА на різних майданчиках. Високу зацікавленість до проєкту демонструють і результати теледивлення: за підсумками сезону, “Маскарад” пройшов з високою часткою 12,0% за аудиторією 18-54 (50 тис.+)

Команда маркетингу:

CMO 1+1: Наталія Вовк
Producers: Олексій Вовк, Максим Лазун
Brand managers: Анна Лавриненко, Ольга Сафонік
Media planner: Марина Виграненко
Creative team: Олександр Валюх, Арміне Аванесян
Traffic manager: Юлія Кузьменко

Команда дизайну:
Розробка offline і online кампаній:
Head of off-air: Михайло Піхота
Print designer: Андрій Яремко
Motion Graphic: Єгор Малюченко
Розробка логотипу і шапки проєкта:
Concept Art: Наталія Постна, Артур Гурейков
Project Team Leader: Наталія Постна
Logo design: Наталія Постна
Head of Art, Art Director: Микола Алтухов
Design Director: Андрій Кратік
Head of VFX: Андрій Алтухов
Motion Graphics, Compositing: Микола Алтухов, Андрій Алтухов, Володимир Мороз, Дмитро Фесенко
3D: Андрій Алтухов, Артур Гурейков, Володимир Мороз, Павло Струк
Sound Designer: Андрій Барба
Coordinator: Катерина Кот

Расскажите друзьям про новость

Новое видео