27 Окт 2020, 10:08

Сергій Смелянський очолив нову компанію Ocean Media Plus

«Я вже більше 10 років працюю у продажах прямої реклами і за цей час збудував досить гарні відносини як з клієнтами, так і з партнерами. Ми з командою прийшли до думки, що настав час змін. Змін, які будуть розвивати рекламний ринок і підуть на благо рекламодавцям. Саме тому, була створена нова компанія Ocean Media Plus. Тут закладено зрозумілий символізм: до потужностей Океану і експертної команди ми плюсуємо нові можливості для клієнтів, створимо нову якість розміщення прямої реклами і медійного спонсорства, введемо нову швидкість обслуговування, а також додамо нових інструментів та виведемо наші інновації.

Ми прийшли з нашим баченням до групи StarLightMedia та заключили договори на 2021-2023 рік, щодо розміщення реклами наших клієнтів в ефірі каналів StarLightMedia  (ICTV, Новий Канал, СТБ, М1, М2, Оце ТБ).

Тож зараз ми оголошуємо про початок продажів телевізійної реклами на 2021 рік і вже готові видавати цінові умови. Наш партнер, група StarLightMedia успішно розпочала осінній телесезон, її доля телеперегляду у вересні склала 38% серед топ-медійних груп України, а канал ICTV став каналом №1 в країні.

Починаючи з 2021 року, компанія Ocean Media Plus буде реалізовувати в рамках однієї угоди як пряму рекламу, так і медійне спонсорство. Ми зробили такий важливий крок для того, щоб краще відповідати потребам наших клієнтів: забезпечити якісне охоплення їх аудиторії та управління всім розміщенням в одному місці. Розміщення буде відбуватись по 20 цільовим аудиторіям з оптимізованими міксами каналів», — зазначив  Сергій Смелянський. 

«Ми також прислухались до побажань ринку та зробили більш доступним розміщення класом Custom, він буде дорожчим від базової ціни Programmatic усього на +15%, що зробить його більш привабливим  у 2021 році.  Ocean Media Plus йде назустріч тим рекламодавцям, які хочуть скористатись умовами раннього бронювання угод і надає знижку -6% тим з них, хто підтвердить угоду до 1 грудня 2020 року. 

Команда Ocean Media Plus з оптимізмом дивиться у 2021 рік, бізнеси і економіка вже адаптувались до усіх карантинних обмежень. Обсяг роздрібної торгівлі вже у серпні відновився після локдауну навесні 2020. Враховуючи те, що телевізійний ринок після кожної кризи відновлюється швидше за економіку, ми прогнозуємо його ріст у 2021 році більш ніж на 15% у гривні», — додав Сергій Смелянський. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео