Украинский продакшн и Rosapark выпустили видео для французской розничной сети Monoprix. Видео продвигает приложение Monoprix et Moi, благодаря которому покупатели могут отсканировать продукты и заплатить за них с помощью смартфонов, не доходя до кассы. Для продвижения услуги креативщики создали видео, в котором показали первую очередь первобытных людей. Режиссером фильма стал Антуан Бардо-Жаке. Напомним, ранее в шорт-листе оказалась другая работа продакшена для для канадского финансового стартапа Koho.
Новое видео
16 Май 2022
- Правду про війну в Україні відтепер можна дізнаватись на 74 мовах
- Marvel представляє нових героїв-трансгендерів
- Мамо, я в шапці: вдягаємо домашніх улюбленців у рожеву шапку разом із MMR
- Всеукраїнський флешмоб від брендів: добірка лого у шапці
- «Антизомбі» та «Гражданская оборона» зібрали понад 100 млн переглядів в YouTube
- McDonald’s повністю виходить з російського ринку
- Лекція Олени Дерев’янко в рамках проєкту MMR EDU: 20 ключових думок
- Київ одягається в сміливість: у місті з’являються патріотичні банери