10 Апр 2020, 14:32

#MMRead: Сім книжок, які треба прочитати креативникам на карантині, щоб не втратити хист

Підбірка новинок, які допоможуть вам не розкисати на карантині, від інтернет-книгарні Yakaboo

Ми продовжуємо рубрику #MMRead, в якій разом із інтернет-книгарнею Yakaboo пропонуємо топ-чтиво про маркетинг, комунікації, креатив, продажі для розвитку ваших професійних здібностей. Сьогодні поговоримо про новинки, які прокачають неочевидні, але необхідні для креативників навички.

Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ. Роберт Діленшнайдер (BookChef, 2020)

Кожен день потребує від нас рішень, а в кризові часи ще й досить важких та стратегічних. Ця книга нарешті дасть відповідь на запитання «А що б на моєму місці зробив Юлій Цезар або Джон Кеннеді?», але не в буквальному сенсі. Спеціаліст з комунікацій Роберт Діленшнайдер аналізує механізм доходження рішень видатними історичними постатями — і пояснює, чого нас може навчити їхній досвід.

Які наміри наштовхнули Йоганна Ґутенберґа до винаходу друкарського верстата? Чому Пабло Пікассо створив геніальну «Ґерніку», а Гаррі Трумен зважився на застосування атомної бомби? Так, більшість рішень, ухвалених цими людьми, нам добре відома. Але найцікавіше в книзі — можливість прослідкувати механізми, як саме вони до них дійшли. І взяти ці знання на озброєння, звісно, адже саме зараз час сміливих кроків.

50 найкращих книжок із саморозвитку в інфографіці (Моноліт-Bizz, 2020)

Хтось мав додуматись це зробити! Тепер замість 50 книжок із саморозвитку можна прочитати лише цю. Від «Чорного лебедя» Насіма Талеба до «Психології стресу» Роберта Сапольскі — топові книжки про лідерство, стосунки, комунікації, людське мислення та результативність представлені у вигляді зручних інфографік. Чому саме інфографіки? Бо силу візуалізації можна і потрібно використовувати як ефективний інструмент саморозвитку! Також до кожної інфографіки додається по 10 основних думок автора з кожної книги.

Трохи схоже на відомі з дитинства скорочені версії творів, проте тепер в кожного є шанс дуже швидко прочитати найбільш затребувані бестселери з особистої ефективності.

Міфи про брендинг. Енді Мілліган (Фабула, 2020)

Це книга не лише для власників брендів чи спеціалістів із брендингу, це книга для усіх, адже всі ми — споживачі брендів. Більш того, вона написана саме з точки зору споживачів та з позитивною оцінкою того, чого бренди можуть допомогти досягти компаніям та споживачам.

Енді Мілліган та Саймон Беллі — експерти з брендингу, які за свою багаторічну роботу вивчили і хороші бренди, і погані, а також не залишили без уваги посередні та непримітні. Сами з ними ми й будемо розвінчувати 20 найпоширеніших міфів про брендинг, та дізнаємось у чому особливість Coca-Cola, чому нам так подобається IKEA та як Бекхему вдалося створити свій власний бренд.

Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час Аллен Ґаннет

Все ще думаєте, що творчість це результат непередбачуваного натхнення? А сучасні дослідження свідчать про інше: комерційний успіх — від написання бестселерів до заснування прибуткових компаній — має тверде наукове підґрунтя. 

У цій книзі Ґаннет аналізує історії відомих людей та виводить формулу так званої творчої кривої — оптимального поєднання нового і знайомого, завдяки якому кожен може досягти комерційного успіху. Чудова новина: не існує ніякої «творчої кризи», і якщо ви чогось дуже-дуже хочете, проявиться і творчий потенціал!

«Чому люди тупі? Психологія дурості» (під редакцією Жана-Франсуа Марміона) (КСД, 2020, пер. Марина Марченко)

Приголомшливе комплексне дослідження феномену людської тупості! У цій сміливій, часом зухвалій і відвертій книзі психіатри, вчені, філософи, соціологи та письменники з усього світу пропонують нам свій погляд на людську дурість, її природу і на те, чому вона досі існує в нашому житті.

Але як ця книга допоможе бізнесу — спитаєте ви? Дуже просто. Всі ми люди, і працювати нам теж доводиться з людьми. Усі ми час від часу буваємо дурнями, які мимохіть верзуть дурниці без важких наслідків. Та поза щоденним фоновим шумом глупства доводиться мати справу з натовпом фахових, коронованих дурнів, дурнів із великої літери. І в цих дурнях, хоч де вони нас спіткають, на роботі чи вдома, немає нічого смішного. Як боротися з колективною тупістю — навчить ця книга.

Мистецтво суперництва. Чотири історії про дружбу, зраду й подвиги в мистецтві (ArtHuss, 2020)

Ця книга називається «Мистецтво суперництва», однак в ній не йдеться про «суперництво» як протистояння затятих ворогів, злих конкурентів та затятих упертюхів. Вона про поступки та сприйнятливість до впливу, себто таке «корисне» суперництво, яке водночас і підживлює кожного з учасників.

Майстер іронії та психологізму, Смі розповідає про любов і ненависть між чотирма парами легендарних митців: Мане й Деґа, Пікассо й Матісса, Поллока і де Кунінґа, Фройда і Бекона. Це історії про суперництво й ревнощі, сліпі амбіції й богемне життя, а найголовніше — про видатну творчість і непросту дружбу між сильними митцями, а також про те, до яких злетів і катастроф ця дружба привела.

Знайти час. Як щодня фокусуватися на тому, що справді важливо. Джейк Кнапп (Yakaboo Publishing, 2020)

Пам’ятаєте, який сьогодні день тижня? Ця книжка допоможе вам знизити шалений темп життя, не почуватися постійно зайнятими, менше відволікатися й більше насолоджуватися теперішнім моментом. Так, підтримувати work-life balance — це дуже важливо, і порушення режиму не найкращим чином позначається на продуктивності, особливо, коли ви працюєте з дому.

Автори пропонують понад 80 тактик, що допоможуть вам знаходити більше часу протягом дня на те, що для вас справді важливо: час із сім’єю, спорт, вивчення мов, медитація, волонтерство, власний проект або просто можливість побути наодинці з собою.

Кавер: Unsplash

Расскажите друзьям про новость

Новое видео