Креативщики агентства TRY создали «злые» тележки для покупок, с целью напугать водителей и напомнить о том, что они могут нанести вред авто. Рекламный трюк был проделан норвежского банка и провайдера страховых услуг для авто DNB. Более того, тележки были оснащены скрытыми динамиками, которые передавали звук удара об авто. Реакция водителей была снята на скрытую камеру.
Новое видео
07 Июл 2022
06 Июл 2022
- Каньє Вест анонсував проєкт машини з пінопласту
- AR-фільтр оживляє етикетку соусу та допомагає Україні
- В Україні запустили кампанію з підвищення інформованості про ТрО
- До праці: «Ковальська» закликає відбудовувати Україну в новому ролику
- McDonald’s повернувся до хітів Джастіна Тімберлейка у новому ролику
- Як бренду укласти гучні партнерства? Кейс ЛГБТК+ додатка для знайомств та The Ellen Show
- Givenchy та Disney створили анімаційний ролик про далматинців