BBDO и Proximity Thailand продемонстрировали в серии принтов, насколько красивой и сильной может быть улыбка на любом лице. Цель кампании — увеличить осведомленность и собрать пожертвования для организации Operation Smile. С хэштегом #thepaintedsmile в Instagram начали появляться фото с милыми игрушками, закрывающими улыбку. Проект привлекл внимание пользователей социальных сетей и знаменитостей.
Новое видео
01 Июл 2022
- Суд арештував права на мережу магазинів Brocard
- Стрес на роботі проник у особисте життя у вигляді монстрів у рекламному ролику
- Волонтери Joker UA відвідали Сумщину, щоб допомогти місцевим з гуманітаркою PARTNER
- Мигдаль дає силу Тора у новому рекламному ролику
- UAnimals підтримав пес Патрон
- Spotify запустив нову функцію, яка врятує від монстра з серіалу «Дивні дива»
- Екоактивісти приклеїли себе до картини Ван Гога
- McDonald’s створив віртуальний літній табір