04 Фев 2020, 16:00

Креативна агенція «Нахаба» відокремилася від CF.Digital

Рік тому в діджитал-агентстві CF.Digital з’явився креативний відділ, який очолив Пилип Белянський. Креативники реалізували більше 10 рекламних проектів і отримали нагороди на фестивалях ADC UA та КМФР.
Творчий відділ збільшився до самостійної одиниці в складі CF.Digital, тому засновниця компанії, Іра Муштіна, прийняла рішення розділити напрямки на дві агенції. Веб-розробка залишається ключовим напрямком CF.Digital, а креативний відділ перетворюється в самостійну агенцію крафтових ідей «Нахаба». 

«Весь минулий рік ми активно розвивали два напрямки — креатив і діджитал розробку. У розробці значно посилили команду, оптимізували бізнес процеси і випустили свій продукт — платформу для e-commerce.
Все більше полярними стають послуги та комунікація із зовнішнім ринком цих двох напрямків. Тому я вирішила розділити бізнес на два напрямки, тим більше в кожному є компетентні команди з сильними керівниками, які тепер і очолять компанії.
А я піду займатися іншими проектами — але це вже інша історія для наступного прес-релізу», — каже Іра Муштіна, засновниця діджитал-агенства CF.Digital та співзасновниця агенства «Нахаба». 

Про Нахабу

Агенція розробляє айдентику та рекламу з нестандартними каналами. Хоче врятувати клієнтів від шестизначних цифр на медійку, забрати тротуари у білбордів, щоб повернути їх пішоходам і змусити обговорювати свої ідеї в ліжку. Бо хорошій рекламі не потрібно багато місця і грошей, їй потрібна влучна нахабна ідея.  

«Що ж, перші кроки ми робили без сформованої креативної команди або чіткого розуміння усіх процесів. Це були проекти для клієнтів CF.Digital, котрі звертались до агенції в першу чергу за розробкою web-продуктів. Це невеликий бізнес, але для нас це був плюс, бо саме маленький та середній бізнес легше сприймає та впроваджує рішення, котрі не знаходяться в шаблонах більшості рекламних компаній. Так, це були досить бюджетні рішення, але це вчить нас знаходити можливості для реалізації ідей за допомогою підручних засобів, стокових матеріалів та диктофону. Це якщо не повністю прибрає медійний бюджет, то хоча б викреслює з нього один нуль, не втративши ефективності, шарму, влучності, оплесків аудиторії та нагород від журі фестивалей КМФР, ADC*ua та інших. (Так, в нас є і такі).

Але вже через пів року в агенції CF.Digital почали з’являтись клієнти, котрі потребували саме рекламних кампаній, в яких діджитальна складова мала суттєвий пріоритет. Більшість клієнтів, з котрими нам вдалось попрацювати, стали зірками світового масштабу саме через наші кейси. Принаймні так нам здається, і якщо що, ми напишемо це в наших кейсах. 

Так наш відділ виріс до 5 людей, я б сказав, що для реалізації комплексних рішень, але комплексні рішення роблять всі. Тож ми робимо інтегровані рекламні кампанії і точкові рішення, які краще працюють з невеликими бюджетами, наприклад, під сезонні активації. Айдентику, котра допомагає працювати цікавіше та ефективніше будь-якому елементу комунікації, зменшуючи медійні бюджети. А ще ми робимо смачні пироги, але то не на продаж.

Ми поставили собі за мету робити продукт, котрий буде чесний, буде подобатись нам самим, клієнту, і тільки в останню чергу буде сприйматись як реклама, бо всіх нудить від тієї реклами. Не дарма ж люди того ЄдБлокера ставлять. Я і сам їм користуюсь. У зв’язку із тим, що здебільшого цілі та потреби клієнтів на web-продукт та на комунікацію дуже відрізняються, ми вирішили відділити мух від котлет, зібрати докупи наші цінності, переваги, мух та наректи їх Нахабою. 

Кого ми бачимо нашими клієнтами? Це точно не бізнес. Це люди. Це власники бізнесу або менеджери та директора, котрі потребують свіжих рішень, котрі хочуть робити комунікацію, яка буде лякати, смішити, обдурювати, надихати, але точно не буде сприйматись як “нормальна”, бо того добра вже навалом. Це точно люди, котрі бачать необхідність, а, головне, мають сміливість виходити за рамки звичної коммунікації, щоб достукатись до сердечок своєї аудиторії, а та відповідала їм любов’ю, щирістю або хоча б у коментарях та месенджерах.

На місці потенційних клієнтів, які читатимуть цей прес-реліз, я написав би нам. Ось до речі, наш сайт. Ну а що робити? Ринок завалено простою та зрозумілою рекламою, прес-релізами і матеріалами, котрі взагалі нікому не цікаві. А тут свіжа кров, великий потенціал, взагалі відсутнє відчуття скромності. На такому паливі бренд не поїде, а полетить», —  прокоментував співзасновник та креативний директор агенства «Нахаба» Пилип Белянський. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео