19 Апр 2007, 08:18

Китайці скуповують українське кіно

Китайці скуповують українське кіно

У заході бере участь 31 українська компанія, у тому числі провідні телеканали країни, дистрибуторскі організації й ряд вітчизняних продакшн-студій (Film.UA, Aurora, Star Media). Також в Канни відправилися представники Ukrgameexport і Media Resources Management.

Film.UA у Каннах представила свій новий підрозділ — Film.UA Distribution. Як заявив директор по маркетингу й PR Film.UA Group Ольга Боровських, основним напрямком роботи компанії є розміщення продукту на зовнішніх ринках. На торішній виставці в Каннах, за словами пані Боровських, продукцією кіногрупи зацікавилися китайські телеканали. Ними були викуплені права на показ цілого пакету вітчизняних мелодрам. Особливим успіхом користувався кінофільм «Повернути Віру». Суму угоди в Film.ua не розголошують, посилаючись на комерційну таємницю. 

В 2006 р. китайські телевізійники також придбали в українських виробників права на показ історичного серіалу вітчизняного виробництва «Диявол з Орлі. Ангел з Орлі».

За словами Юлії Маліновської, PR-директори Aurora Distribution, зараз на MIPTV компанія представляє пакет із близько 20 кінопродуктів, серед яких повнометражні фільми «Інді» і «Аврора». Зрозуміло, українські виробники знову роблять ставки на китайський інтерес.

Вітчизняні телеканали приїхали на ярмарок подивитися на продукцію інших виробників і прицінитися. Суми, які українські телевізійники готові витратити на ярмарку, поки не розголошуються. Більш докладно про це можна буде говорити після заключення угод.

Замдиректора телеканала «Інтер» Сергій Дем’янчук, заявив, що з української сторони цього року є присутніми як ніколи багато експонентів і повсюдно можна зустріти рекламу вітчизняних кінопродуктів. За його словами, керівництво «Інтера» приїхало в Канни підшукати для ефіру мелодрами, екшн і розважальні програми. 

Асистент президента «Української DVD компанії» (також учасник виставки) Марина Шараєва розповіла, що права на показ низькоякісного західного фільму можна купити за $3 тис. Голлівудський кінопродукт пропонується за ціною до $1 млн.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео