29 Фев 2008, 08:22

Гроші для ТВі прийшли з Росії

Гроші для ТВі прийшли з Росії

Новий супутниковий канал Миколи Княжицького ТВі стартує 17 березня. Це буде, за словами гендиректора Княжицького, «універсальний кабельний канал для аудиторії віком 30-50 років».
 
Головний інвестор каналу – російський бізнесмен Костянтин Кагаловський (колишній акціонер «ЮКОСа» та екс-представник Росії в МВФ). На ТВі «Менти» і Штірліц заговорять українською мовою. Музичним редактором нового мовника став співак Олександр Пономарьов.
 
Над запуском ТВі працюють декілька компаній в Україні, США, Британії, Росії. Це, зі слів генерального директора Миколи Княжицького, не менше 100 осіб. Велика київська студія ще тільки в процесі будівництва. Тож нині ТВі стартує, так би мовити, з мінімуму, а вже у вересні відбудеться запуск повноцінного мовлення на каналі.
 
Княжицький позиціонує свій канал як універсальний кабельний, а головними конкурентами вважає міжнародні версії російських каналів. ТВі цілиться в дорослу аудиторію: «Це мешканці міст, перш за все чоловіки й жінки, віком від 30 до 50 років, – пояснює Микола Княжицький. – В нас є великі сімейні канали, які дивиться комерційна аудиторія 18+ або аудиторія 14-49. Оскільки ми канал кабельний, нам з ними конкурувати непросто. Тому нам потрібно дещо звузити межі аудиторії, до якої ми хотіли б потрапити».
 
Поки керівництво каналу переоформлює ліцензію на супутникове мовлення, видану торік Національною радою з питань телебачення і радіомовлення телеканалу НБР (Національний Бізнес-Ресурс), який Микола Княжицький планував запускати. У ліцензію мовник просить внести досить суттєві зміни, адже НБР передбачався як «канал загального інтересу, але з трошки більшим ухилом до ділової інформації».
 
Вочевидь, з огляду на перевантаженість ніші ділового мовлення (тут уже працюють UBC і Перший діловий, а незабаром працюватиме й УБР), Микола Княжицький вирішив відмовитися від первинної концепції. Він наголошує на тому, що ТВі буде інформаційним мовником, плюс буде додано розважальних програм, мистецької інформації, кіно.
 
Поки мовлення ведеться в тестовому режимі. Наразі це мовлення за старою ліцензією та зі старою назвою НБР. Сигнал подається в закодованому вигляді на супутник Eutelsat W4 (36°), через який, зокрема, мовить і НТВ. Тож про покриття поки не йдеться: як говорить Княжицький, спочатку буде переоформлена ліцензія, тоді компанія почне укладати угоди з кабельними мережами, а вже потім можна буде говорити про обсяги покриття.
 
Керівництво ТВі розраховує на обидва стандартні джерела прибутків кабельного телеканалу – і від реклами, і від абонентської плати, яку будуть вносити користувачі кабельного телебачення. Що стосується реклами, то поки ще із жодним із сейлз-хаусів угода не підписана. «Ми будемо говорити з усіма, — каже Микола Княжицький. — Можу лише сказати, що рекламу на каналах, які ми представляємо в Україні (RТVІ і «Наше кіно»), продає агенція «Сфера-ТВ». У «Сфери» вже є результати: ми почали співпрацювати з 1 лютого, а до кінця лютого вони нам забезпечили рекламодавців, що я вважаю хорошою роботою. Ми в принципі задоволені співпрацею з ними і сподіваємося на успіх». Те, що такі переговори між сейлером і каналом ведуться, підтвердив і партнер «Сфери-ТВ» Юрій Когутяк.
 
Водночас канал не збирається економити і на власній рекламі. Зі слів комерційного директора Миколи Типусяка, незабаром, одночасно із запуском каналу, стартує й рекламна кампанія. З’являться білборди в Києві, а також реклама в пресі – у TV-гайдах і топовій трійці газет, популярних в орієнтовної цільової аудиторії каналу (чоловіки й жінки віком 30-50 років).

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео