28 Окт 2019, 08:33

Емоції з котлів: для мережі магазинів систем опалення Termo Union створили новий образ

Gram Branding перевернули уявлення людей про ремонт в рамках ребрендингу мережі магазинів системи опалення та водопостачання Termo Union.

Завдання:

«Основним запитом клієнта було відрізнятись на фоні своїх конкурентів, що відверто здалося нам не надто важким завданням, адже конкурентне середовище мережі — доволі однотипне. Кожен подібний магазин на ринку копіює стилістику німецьких компаній, вважаючи, що так виглядатиме надійно та викликатиме довіру клієнтів. В реальності, ніша нагадує базар, де кожен невдало намагається перекричати конкурента. Ми надихались естетикою вітчизняної „базарної“ комунікації, тож нашою ціллю було „кричати голосніше за всіх“».

Процес:

«Дослідивши аудиторію, ми побачили біль, який став поштовхом для розробки нової айдентики: якщо тобі потрібно в магазин системи опалення та водопостачання, скоріше за все твій ремонт якраз в розпалі. Кожна людина, яка переживала в своєму житті подібний досвід, погодиться, що справа ця не з приємних. Ремонт виснажує і тягне з тебе час, гроші та нерви. Проста істина: коли людина потрапляє в середовище магазинів систем опалення, то вже знаходиться в поганому настрої, а довкола їй пропонують „німецьку якість з українською душею“, „вигідні знижки тільки тут і сьогодні“.»

Рішення:

«Ми вирішили змінити уявлення аудиторії про ремонт і типовий магазин опалення та водопостачання, зробивши айдентику мережі сучасною та яскравою. Труби стали основою нового шрифтового логотипу компанії, а одним з елементів айдентики є зірочка, що комунікує і „термо“, і „юніон“.

Не секрет, що більша частина цільової аудиторії магазинів опалення — майстри, прораби та господарі — чоловіки. Тому Termo Union може дозволити собі бути дещо брутальним. Наш підхід: мінімум занудства, максимум емоцій. Адже чоловік, якому потрібно поставити новий котел, швидше помітить і довіриться Termo Union, що говорить до нього його мовою, вміє жартувати, виглядає як сучасна компанія, яка надає якісний сервіс. Якби TermoUnion був людиною, він би поклав руку на плече клієнта і промовив: „ремонт — то не так страшно, як тобі здається, мужик.“.» 



Расскажите друзьям про новость

Новое видео