23 Апр 2020, 16:23
PR

Дієта для PR-менеджера: який контент споживати, щоб завжди бути в темі?

Ярослав Макаревич, Client Service Director PLEON Talan, ділиться власними правилами фільтрування інформації

Щоб розробляти ефективні комунікаційні рішення, піарник повинен розбиратись у різноманітному контенті так само, як і автомеханік у різноманітних моделях автомобілів. Тому класичні правила фільтрування інформації не зовсім підходять для сучасного спеціаліста зі сфери комунікацій.

Правило 1. Урізноманітнюйте раціон

Пропоную ділити будь-який контент на два види: feed – унікальний продукт та buzz – продукт, створений на основі feed.

Наприклад, новий серіал на Netflix – це feed, а відгуки кінокритиків – це buzz. Природа людини завжди підштовхує нас до «тунелювання» — фокусування мислення на обмеженій кількості предметів, з метою оптимізації мозкової діяльності.

У підсумку ми часто фокусуємось на тому, що нас захоплює (feed) та читаємо велику кількість інформації (buzz) про це.

Для вузькопрофільних спеціалістів це може бути навіть корисно, але спеціаліст зі сфери комунікацій повинен мати розширений кругозір. Тому, якщо вас цікавить, наприклад, законопроєкт про ринок землі (feed), і весь вільний час ви слухаєте коментарі, дебати та полеміку щодо цього закону (buzz), раджу додати в інформаційний раціон щось іще — хоча б поставити на стартову сторінку браузеру цікаве ЗМІ без політики (рекомендую MMR).

Правило 2. Не бійтеся фастфуду

Будь-який поганий контент, який ви зустрічаєте, можна використовувати собі на користь. Варто лише привчити критично дивитись на речі та всюди шукати недоліки та помилки. В книзі Деніела Канемана «Мислення швидке й повільне» розповідається про 2 види мислення: «система 1» — інтуїтивне та «система 2» — усвідомлене мислення.

Критично оцінюючи будь-який матеріал, ми запускаємо «систему 2» замість інтуїтивного сприйняття «системою 1». Таким чином, навіть поганий контент піде нам на користь, адже мозок перестає засвоювати негативні комунікаційні рішення підсвідомо, а натомість вчиться на чужих помилках.

Правило 3. Руйнуйте свою бульбашку споживання

 «Content is the King» — дуже популярний вираз, який говорить, що високоякісний, цікавий, релевантний контент допомагає досягти успіху в digital. Тренд на якісний контент активно та справедливо стимулюють соціальні мережі за допомогою своїх алгоритмів. Якщо раніше ефективною була фан-база підписників, то зараз на перше місце виходить контент. Чим він цікавіший — тим краще органічне охоплення.

Але цей корисний, на перший погляд, тренд призводить до утворення інформаційної бульбашки — користувачі стають заручниками «релевантного контенту» та не отримують альтернативних точок зору.

Розбити таку бульбашку досить легко — потрібно лише періодично відписуватись від сторінок, які потрапляють у стрічку новин.

Рекомендую залишити лише декілька улюблених блогерів або сторінок, а всіх інших періодично змінювати (спойлер — список ваших улюблених сторінок досить швидко зміниться).

Сподіваюсь, наведені вище поради допоможуть принаймні відволіктись від негативних новин та дивитись на речі під іншим кутом. Адже в будь-якому випадку — все буде добре. Головне —#сидітивдома.

Кавер: Unsplash
Гифки: GIPHY

Расскажите друзьям про новость

Новое видео