Про це повідомив заступник голови Державного комітету з питань телебачення і радіомовлення Олександр Курдінович.
«Пропозицій щодо продажу рекламного часу на „Мегаканалі” від жодного сейлз-хаусу, в тому числі „Інтер-реклами”, не надходило. Коли буде сформована сітка, ми самі надішлемо їм комерційну пропозицію», — сказав він.
«Пропозицій щодо продажу рекламного часу на „Мегаканалі” від жодного сейлз-хаусу, в тому числі „Інтер-реклами”, не надходило. Коли буде сформована сітка, ми самі надішлемо їм комерційну пропозицію», — сказав він.
За словами пана Курдіновича, представникам сейлз-хаусів потрібно розуміти, які програми буде транслювати телеканал, і тільки тоді вони зможуть оцінити можливі рейтингові показники «Мегаканалу». Між тим, один із керівників обласних ТРК повідомив «МБ», що керівництво Держкомтелерадіо прийняло рішення щодо продавця рекламного часу на «Мегаканалі», і що цим продавцем буде сейлз-хаус «Інтер-реклама». Однак директор з маркетингу «Інтер-реклами» Дмитро Дутчин в коментарі «МБ» цю інформацію заперечив.
Нагадаємо, що вихід «Мегаканалу» в ефір заплановано на вересень-жовтень цього року. «Мегаканал» створюється Держкомтелерадіо на базі обласних телерадіокомпаній.