11 Фев 2009, 18:16

Антикризова реклама: «Я упругая сарделька, мною быстро овладей-ка!»

Ці та інші відверто смішні та провокативні слогани висять у магазинах торгової мережі "Сільпо" вже більше місяця. Наклейки та воблери з дворядковою характеристикою продукту висять якраз на стенді, де вона представлена.

Антикризова реклама: «Я упругая сарделька, мною быстро овладей-ка!»

"Реклама з'явилась спочатку в декількох магазинах Києва — ми перевіряли, як відреагують покупці. А зараз є майже у всіх магазинах. Знімати поки не збираємося, навпаки — з'являються нові", — розповів "Українській правді. Життя" віце-президент по маркетингу Fozzy Group Михайло Дуднік.

Він переконує, що ця реклама є зовсім некомерційною, і мала не меті змусити покупців посміхнутись. Хоча здається, слоган на зразок "Я — хрю-хрю от свинки мясо, мне желудки ваши снятся" може радше змусити потенційного покупця передумати купувати щось м'ясне.

Дуднік каже, що цей віршик, як і всі інші — просто жарт.

"Якщо вірші могли б робити такий вплив на світ, то він уже давним-давно став би набагато краще і досконаліший", — каже він і додає, що навряд чи хтось передумає купувати свининку після прочитання цього слогана.

Хто є автором цього креативу, Fozzy Group воліє не розказувати, але кажуть, що це їхня власна ідея. Тут вони обійшлись без допомоги рекламного агентства.

У бажанні розвеселити засмучених кризою покупців керівник Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко бачить іншу мотивацію.

"Сьогодні більшість рекламодавців в пошуках економії починають використовувати власні ресурси для створення реклами. Замість замовлення роботи в рекламних агентств, або хоча б наймання дизайнерів на певний вид роботи, малювати та придумувати слогани починають секретарі, заступники директора з продажів і т.д. Як наслідок — абсолютно непрофесійні "творіння", — розповів Артем Біденко.

"Мені здається, задумка була хороша, але в цілях економії її довірили непрофесіоналам. Втім, за принципом вірусного маркетингу це, скоріше, приверне увагу до "Сільпо" і зробить достатньо позитивний піар мережі. Але вже другий, хто використає таку "технологію", потрапить в тотальне нерозуміння споживача", — переконаний експерт.

І додає, що в будь-якому разі, "такі витвори мають ретельно перевірятися на фокус-групах, яких, я впевнений, Сільпо не проводило. Також було б правильно розміщати такі творіння державною мовою, як того вимагає законодавство та повага до покупців".

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео