13 Мар 2019, 13:08

20-ий КМФР оголосив журі Film, Radio&Audio, Advertising Campaign.

Оргкомітет 20-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами анонсує склад журі, що оцінить конкурси Film, Radio&Audio та Advertising Campaign. Головою журі став Tim Beckerling, креативний директор BBDO із Південно-Африканської Республіки. 

Судді оцінять оригінальність творчих ідей і нестандартні підходи, які використовувалися при створенні рекламних роликів, радіо/аудіо, рекламних кампаній – тут креативність понад усе.

Міжнародні судді з величезним досвідом роботи в індустрії і численними нагородами оцінять роботи учасників конкурсів Film, Radio&Audio, Advertising Campaign, знайомтеся: 

  • Голова журі – Tim Beckerling, креативний директор BBDO, ПАР
  • Wilson Ang, Group Creative Director, Cheil Hong Kong, Гонконг 
  • Nikita Frankovskiy, асоційований креативний директор GForce Grey, Казахстан
  • Thomas Fritze, Creative Director Art, Grabarz & Partner, Німеччина
  • Mihai Gongu, виконавчий креативний директор TOMORROW Shanghai, Китай
  • Anastasiya Nikonovich, старший копірайтер Salmon Graphics, Білорусь 
  • Jana Savic Rastovac, виконавчий креативний директор McCANN Beograd, Сербія
  • Nigel Roberts, креативний директор Krow, Великобританія
  • Irina Sakvarelidze, старший копірайтер Windfor's, Грузія
  • Kosta Schneider, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine, Україна 

Нагадаємо, на фестивалі будуть працювати 4 міжнародних команди судів, а також представники-рекламодавці у складі журі Industry Categories, та стратеги комунікаційних агентств у складі команди судів конкурсу Marketing Innovations.

Перший дедлайн прийому конкурсних робіт – 15 березня.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео