30 Мар 2009, 12:51

20 березня стартував конкурс маркетингових планів для студентів

Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) спільно з Міністерством освіти і науки України оголосив Перший Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів

20 березня стартував конкурс маркетингових планів для студентів

Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) спільно з Міністерством освіти і науки України оголосив Перший Всеукраїнський конкурс маркетингових планів для студентів 3-5 курсів вищих навчальних закладів України.
 
Конкурс проходитиме з 20 березня по 20 червня 2009 року. 
Мета конкурсу – допомогти студентам зрозуміти процес маркетингу шляхом залучення до розробки та презентації маркетингового плану, озброїти випускника управлінських спеціальностей власним портфоліо (маркетинговим планом) і сприяти набуттю ним практичних навичок у процесі вивчення маркетингу як дисципліни.

Конкурс проходитиме у два тури – письмова частина та презентація фіналістів. За результатами першого туру визначається 10 команд-фіналістів, які будуть запрошені до м. Києва на фінал, що проходитиме у форматі усної презентації.

Для участі у конкурсі студенти мають:

  • створити команду з 2-5 студентів Вашого ВНЗ та обрати її капітана;
  •  заручитися підтримкою консультанта (викладача маркетингу);
  • обрати реально існуючу українську компанію (підприємство сектору малого чи середнього бізнесу) або некомерційну організацію (театр, музей, фонд тощо) та заручитися згодою її керівника;
  • на основі отриманих від компанії даних написати повноцінний маркетинговий план під керівництвом керівника команди.

Що дає участь у цьому конкурсі?

  •  Можливість застосувати свої теоретичні знання на практиці;
  •      Глибше ознайомитися з тим, як працює український бізнес;
  •     Поспілкуватися із потенційними роботодавцями та влаштуватись на перспективну роботу;
  •    У разі виходу у фінал конкурсу чи перемоги в ньому – отримати цінні призи (грошова винагорода, додаткові подарунки від спонсорів).

Етапи проведення конкурсу

•    Підготовчий – формування команди, реєстрація учасників, обрання теми, початок роботи над планом
•    Письмова частина – зареєстровані команди  під керівництвом викладача складають маркетинговий план і надсилають його до Оргкомітету
•    Усна презентація – фінальна частина, до якої виходять 10 команд, що набрали найбільшу кількість балів за письмову роботу. Ці команди запрошуються до м. Києва на фінал, де вони матимуть нагоду презентувати свою роботу колегії журі.

Нагороди переможцям

Консорціумом із удосконалення менеджмент-освіти в Україні за підтримки спонсорів конкурсу передбачені такі нагороди

  •     1 місце – 5000 грн.
  •    2 місце – 3500 грн
  •     3 місце – 2500 грн

Строки

Початок реєстрації учасників:         20 березня 2009р.
Закінчення реєстрації:             30 квітня 2009 р.
Останній день відправки письмових робіт:     22 травня 2009 р.
Оголошення результатів першого туру:     7   червня 2009 р.
Фінал конкурсу:             19 червня 2009 р

Расскажите друзьям про новость

Новое видео