20 Авг 2019, 06:30

Стартував онлайн-курс для митців «Арт-Маркетинг: Як просувати власний культурний продукт»

Невміння працювати зі своєю аудиторією — головна проблема української культурної індустрії. Недостатньо створювати якісний продукт — чи то книги, музика, художні інсталяції, чи виставки або фестивалі. Для митця важливо вміти доносити інформацію про себе та своє мистецтво. Щоб допомогти розв’язати цю проблему, комунікаційне агентство Friends of Brands спільно з Українським культурним фондом запускають безкоштовний онлайн-курс (МООС), який буде розміщено на платформі MMR.

Курс створено для письменників, художників, музикантів, режисерів та інших людей, які працюють з культурними та креативними проектами. 

Як презентувати проект для інвесторів та публіки, як організувати роботу зі ЗМІ та давати інтерв’ю, як планувати комунікаційну стратегію й ефективно використовувати соцмережі для просування — онлайн-курс присвячено відповідям на ці та інші актуальні для галузі питання.

Курс містить 5 модулів — кожен з яких складається з 3-х відео-лекцій і матеріалів для самостійного вивчення. Формат MOOC передбачає, що слухачі будуть не лише знайомитися з лекціями, але й зможуть закріпити свої навички за допомогою практики та тестів. До кожного з модулів додається практичне завдання, пов’язане з просуванням власного проекту учасника курсів, а також обов’язкове тестове завдання для перевірки знань.

Заняття розраховані на 5 тижнів — починаючи з 12 серпня, щотижня, всі, хто зареєструється на курс, будуть отримувати доступ до нового модуля. 

Програма курсу «Арт-Маркетинг: Як просувати власний культурний продукт»:

Модуль №1. «Навички самопрезентації та нетворкінгу. Пітчинг у культурних проектах»

Лектор навчального блоку — Катерина Тейлор. 

Менеджер культурних проектів, експерт з сучасного мистецтва. Співзасновниця київської Платформи для сучасного мистецтва РСА, агентства з управління культурними проектами Art Management і креативного хаба Port. Серед проектів Катерини — фестиваль сучасної скульптури Kyiv Sculpture Project (2012), благодійний аукціон «Мистецтво, що рятує» (2015), «Парк Корупції» (2018), тиждень мистецтва «HeForShe» в Києві (2018).

На лекціях блоку будуть розглянуті такі теми: 

  • з чого будується культурний проект — від ідеї до звітності;
  • мотивація, чіткий бриф та інші речі без яких проект неможливий;
  • як не зробити проект наполовину;
  • як продавати проект і що потрібно враховувати на першій презентації;
  • про що розповідати, а про що мовчати на презентаціях.

Модуль №2. «Брендинг культурного продукту: створення цінності для споживача»

Лектор навчального блоку — Ольга Малиш.

Засновниця комунікаційної агенції «Friends of Brands». 10 років досвіду у роботі з українськими та міжнародними брендами, серед яких BOSCH, FitCurves, Comfy, Amway, Hotline Finance, видавництво BookChef, Interpipe Techfest та багато інших. 

На лекціях блоку будуть розглянуті такі теми:

  • що таке бренд;
  • приклади відомих брендів у сфері культури;
  • у чому полягає завдання брендингу в культурному проекті;
  • етапи створення бренду — від вивчення аудиторії до побудови архітектури та моделювання бренду.

Модуль №3 «Стратегія просування культурного продукту: тонкощі планування та втілення»

Лектор навчального блоку — Оксана Хмельовська.

Координаторка Книжкового Арсеналу, співзасновниця і редакторка культурно-видавничого проекту «Читомо».

На лекціях блоку будуть розглянуті такі теми: 

  • де і навіщо вчитися культурному менеджменту;
  • чому у проекті важливо тримати фокус;
  • як не перегоріти під час «забігу на довгу дистанцію»;
  • хто насправді є «обличчям» вашого проекту і як працювати з командою
  • як шукати ідеї;
  • фандрейзинг;
  • колабораційні проекти та інше.

Модуль №4. «Комунікаційні кампанії для культурних продуктів: віральні комунікації та нативне промо. Ведення і просування культурних проектів у соціальних мережах».

Лектори навчального блоку — Олександр Буянкін (керівник digital-напрямку агенції «Friends of Brands»), Ольга Малиш

На лекціях блоку будуть розглянуті такі теми:

  • особливості віральних комунікацій;
  • як писати влучні тексти;
  • дизайн-тренди: як зробити візуальну складову проекту віральною;
  • ньюзджекінг;
  • приклади нативного промо;
  • робота з лідерами думок;
  • етапи роботи над проектом в соцмережах;
  • аналіз конкурентів та трендів;
  • як генерувати ідеї для просування в соцмережах;
  • створення рекламних оголошень.

Модуль №5. «Взаємодія зі ЗМІ. Підготовка до прес-заходів, ефірів та інтерв’ю».

Лектор навчального блоку — Антон Семиженко

Лауреат премії професійної журналістики «Честь професії 2018». 12 років у журналістиці, журналіст каналу «Країна», інтернет-проекту «Інсайдер», засновник інфоресурсу про соціальні інновації «Далі буде».

На лекціях блоку будуть розглянуті такі теми:

  • чого потребують ЗМІ та як зацікавити їх проектом;
  • складові цікавого прес-релізу;
  • як взаємодіяти з журналістами;
  • про що необхідно подбати в день публічного заходу та після нього;

Також в рамках курсу організатори та спікери проекту проведуть офлайн-практикуми в 3-х містах України. До участі у них запросять 60 слухачів курсу, яких виберуть серед зареєстрованих — кожен з учасників зможе отримати додаткові поради та консультації щодо просування власного проекту.

Дати проведення практикумів: 7 вересня — Київ, 14 вересня — Харків, 21 вересня — Львів.

Всі охочі взяти участь в онлайн-курсі «Арт-маркетинг: Як просувати власний культурний продукт» можуть зробити це безкоштовно. Для цього необхідно лише зареєструватися за посиланням нижче, або на сайті проекту.

Одразу після реєстрації вам буде запропоновано пройти тест для вимірювання знань з теми. Після проходження тесту ви отримаєте доступ до матеріалів першого модуля.

Реєстрація обов’язкова. Старт онлайн-курсу — 12 серпня.

РЕЄСТРАЦІЯ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео