Нову структуру очолив Олег Судак, який із 2018 року очолював напрям
ліцензування у FILM.UA. Він має багаторічний досвід роботи на українському та
міжнародному ринках ліцензування, зокрема в США.
Представляючи агенцію, Олег розповів про плани на найближче майбутнє:
«Ми маємо намір застосувати на українському ринку абсолютно новий підхід до
ліцензування. Наш колектив уже активно працює над його запуском. Готуємо
сюрпризи, які зможуть порадувати як наших партнерів, так і споживачів».
Зазначимо, що в даний момент Nerg Agency в сфері ліцензування
представляє інтереси таких брендів, як «Мавка», «Спадок», «Хоробрі зайці» та
багатьох інших, що входять до Film.UA Group.
Керівник агенції також повідомив важливу новину: з 1 квітня цього року
компанія стала офіційним Агентом ліцензійного підрозділу медіахолдингу Viacom
International Media Networks на території України та Молдови. Портфоліо компанії
містить велику кількість найпопулярніших у світі мультимедійних та розважальних
каналів, серед яких MTV, MTV LIVE HD, Nickelodeon, Nick Jr., Comedy Central,
Paramount Channel, Spike та інші.
Агенція Nerg Agency планує збудувати сильну
платформу для комунікації довірених Брендів, а також суттєво розширити
портфель ліцензіатів.
Зокрема, Nerg Agency буде курирувати такі загально відомі бренди, як
«Цуценячий патруль», «Шиммер і Шайн», «Відважні пташенята», «Вспиш і чудо-
машинки», «Нелла, відважна принцеса», «Даша-мандрівниця», «Губка Боб
Квадратні Штани», «Еволюція Черепашок-ніндзя». Також агенція розвиватиме такі
бренди, як MTV, South Park та низку нових франшиз.
Окрім цього, агенція має намір застосовувати нові підходи в сфері
маркетингу, зокрема – у питаннях розвитку споживчого досвіду взаємодії з
брендами. За цю частину роботи відповідає маркетинг-директор агенції Валерія
Люлько. За її плечима понад 10 років досвіду роботи в сфері реклами і маркетингу та велика кількість успішно реалізованих проектів.
Як зазначив керівник Nerd Agency, окрім уже відомих брендів, у портфель
Viacom Nickelodeon Consumer Products входить також низка нових франшиз, про
які українські глядачі дізнаються найближчим часом. «Упевнений, що наша
співпраця буде успішною, і ми зі свого боку зробимо для цього все необхідне.
Контент Nickelodeon щиро люблять як діти, так і дорослі в усьому світі. Про що
свідчать стабільно високі рейтинги шоу, що виходять у ефір. Ми вдячні за довіру та
збираємося виправдати високі очікування партнера», — заявив Олег Судак.