06 Июл 2017, 11:53

Украинская работа — в шорт-листе корейского фестиваля Ad Stars.

Агентство Tabasco покорило жюри международного фестиваля рекламы, которое отобрало 1 802 работ из 21 530 поданных заявок. Финалисты сразятся за Гран-при 22-23 августа. 

Ролик для Lesaffre оказался единственной украинской работой, вошедшей в число финалистов.  

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Расскажите друзьям про новость

Новое видео