24 Июл 2019, 08:30

Сміттєві острови, детектор корупції та «Клятва Палау»: кейси з Cannes Lions, представлених на SHKALA

Топ-8 кейсів з Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions, представлених на Форумі SHKALA

30 травня Форум SHKALA завершили переглядом кейсів, що отримали «Каннських Левів». Офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер «Днів креативності в Україні» Костянтин Кузнєцов підготував та презентував добірку кращих проектів світових креативних агенцій, створених для глобальних і місцевих НГО та відмічених однією з головних премій в креативній індустрії. 

Разом з Костянтином нагадуємо топ-8 кращих кейсів з Cannes Lions різних років, представлених на SHKALA.

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Public service vs social impact

The Trash Isles

Кампанія від AMV BBDO London для благодійної мережі The Plastic Oceans Foundation і видавця LADBible звернула увагу на проблему сміттєвої плями в океані, адже розміром вона вже майже як Франція. Тому креативний дует із Лондона в листі до ООН просить організацію визнати «Сміттєві острови» національною державою. 

Щоб виконати одну з умов визнання «Сміттєвих островів» державою, автори кампанії створили петицію і закликали користувачів підписати її, ставши тим самим громадянами нової країни. Також у рамках кампанії було створено паспорт нової держави, прапор, поштові марки, гроші. 

Першим громадянином нової країни став колишній віце-президент США і відомий захисник природи Альбер Гор. Кампанія привернула увагу 200 тис. жителів, зібрала 50 млн переглядів відео і охопила пів мільярда людей.
А також отримала два Гран-прі на Cannes Lions у 2018 році.

    



Стратегічність. Креативність. Ефективність

Corazon: Give your heart

Фільм Corazon: Give your heart був створений агенцією JohnXHannes New York для Montefiore Hospital. Це історія про працівницю секс-індустрії, чиє серце вмирає. Відео надихає глядачів стати донорами органів. Інтерактивна технологія дозволила користувачам зареєструватися для некомерційної організації Donate Life America всього за 15 секунд, піднісши телефон до серця. Телефон з’єднував серцебиття людини з сайтом corazonfilm.com і діджитал-білбордами на Таймс-сквер та інших майданчиках, на якому актриса оживала завдяки цьому серцебиттю. 

Кампанія отримала Гран-прі в категорії Health & Wellness Lions в 2018 році. Всього в категорії того року було вручено 8 золотих, 12 срібних і 18 бронзових нагород. Жюрі оцінювало роботу-переможця за п’ятьма критеріями: підвищення значення категорії, просування категорії, технічна точність, відповідальність і об’єднання питань здоров’я зі щоденним життям глядачів.

 



SickKids vs Undeniable

Агенція Cossette і фандрайзингова організація SickKids Foundation в Канаді створили відео про маленьких пацієнтів-воїнів, які страждають від тяжких хвороб. Відео викликало інтерес у Канаді завдяки його сильній відмінності від звичайних жалісливих історій на цю тему. Автори відео зробили акцент на неприборканості і завзятості маленьких пацієнтів і співробітників лікарні. 

Так вони намагались донести повідомлення про те, що «хворий — не означає слабкий» під реп від Donnie Daydream Undeniable. У зйомках відео взяли участь понад 100 співробітників SickKids Foundation і 50 сімей пацієнтів.

 



Актуальність. Інноваційність. Релевантність

Corruption Detector

Агенція Grey, Сан-Паулу, створив для Reclame Aqui додаток, що використовує технологію розпізнавання особи Microsoft і показує історію бразильських корумпованих політиків. Додаток розпізнає фото політиків, які займали виборні посади останні вісім років. Зробивши фото політика з білборда, ТВ-програми або газети, користувач міг дізнатися, чи був він задіяний в яких-небудь скандалах. 

Додаток узяв Гран-прі в категорії Mobile у 2018 році.

 



Touching Masterpieces

Незрячі люди змогли «побачити» шедеври світової скульптури в VR. Унікальний досвід знайомства з мистецтвом був вперше представлений на виставці Touching Masterpieces у Празькій Національній Галереї 23-24 березня 2018 року. Завдяки використанню технології віртуальної реальності спільний проект Geometry Prague і NeuroDigital зробив візуальне мистецтво доступним для незрячих і слабозорих людей. Три скульптурних шедевра, кожен з яких є знаковим в історії світового мистецтва, — бюст Нефертіті, статуя Венери Мілоської і «Давид» Мікеланджело — були перенесені в віртуальну реальність виставки. За допомогою спеціальних рукавичок віртуальної реальності люди з вадами зору змогли вперше в житті «побачити» одні з кращих зразків світової скульптури, переживши емоції і відчуття, схожі на ті, що відчувають при зіткненні з мистецтвом зрячі люди. 

Проект Touching Masterpieces був розроблений агенцією Geometry Prague у партнерстві з компанією NeuroDigital і фондом для незрячих і слабозорих людей Leontinka. 

 



SSGA Fearless Girl

В Міжнародний жіночий день агенція McCann New York встановила статую дівчинки на Уолл-стріт. Це був проект для американської компанії з управління активами State Street Global Advisors, який символізує силу жінок у бізнесі. Статую встановили ​​навпроти знаменитої статуї Атакуючого бика, що символізує агресивний світ бізнесу, з метою привернути увагу до проблем гендерної нерівності в корпораціях. 

За словами журі, «Безстрашна дівчинка» привернула увагу всього світу. Її символізм виходив за рамки географії, мови і культури. CEO DDB North America Венді Кларк, президент журі Glass Lions, зазначила: «Ми шукали свіжу, сміливу, трансформаційну роботу, яка надихає та впливає. І “Безстрашна дівчинка” все це втілювала». Кларк також назвала бізнес-результати для State Street, включаючи 374% зростання так званого SHE фонду — індексу гендерної представленості Street Global Advisors, який відстежує фінансові результати американських компаній-лідерів у наданні жінкам топ-позицій у менеджменті та правлінні. 

Першого ж дня в Каннах-2017 «Безстрашна дівчинка» завоювала три Гран-прі у категоріях Glass, PR и Outdoor Lions.

 



Спільні цінності

Palau Pledge

Кампанія «Клятва Палау» була покликана підвищити обізнаність про негативну дію на навколишнє середовище масового туризму. В рамках проекту була створена клятва, яка ставиться в паспорті відвідувача після прибуття в цю частину Тихого океану. Вона також є угодою туриста захищати навколишнє середовище острова. 

«Клянуся вам, як гість, захищати і зберігати чудовий архіпелаг», — йдеться у ній. «Я обіцяю поводитися з добротою…», — йдеться в клятві. Онлайн-версія клятви служить джерелом інформації для всіх туристів. Там також є відео, яке знайомить з концепцією клятви за допомогою історії про гіганта, який дізнається, якої шкоди він може завдати крихкій екосистемі. 

Ряд знаменитостей, включаючи Леонардо Ді Капріо, Джона Керрі, Сільвію Ерл, розповіли про клятву в соціальних медіа. Кампанія була створена агенцією Host Havas. 

«Клятва Палау» взяла Гран-прі Titanium, Sustainable Development Goals Lions, а також Гран-прі у категорії Direct на Cannes Lions-2018.

 



Tennessee Viewfinders for the Colorblind

Краєвид Теннессі буйний з яскравими зеленими і жовтими кольорами навесні, і яскравими червоними і жовто-гарячими восени. Це калейдоскоп справді захоплюючих кольорів. Так вважають у Департаменті розвитку туризму штату Теннессі, США, а також там розуміють, що не кожен може повністю відчути та насолодитись красою такого краєвиду. 

Тому вони встановили лінзи EnChroma у біноклі на оглядових майданчиках, розроблені з використанням технології спектральних лінз, щоб люди з дальтонізмом могли вперше побачити справжні кольори осені у Теннесі. 

  



Фото — Cannes Lions Press Portal

Расскажите друзьям про новость

Новое видео