17 Авг 2007, 14:05

Польська медіагрупа поклала око на Україну

Польська медіагрупа поклала око на Україну

Польська група TVN оголосила про те, що одним із потенційних ринків, на який група має намір розширити свій вплив, може стати Україна, проте поки що група не має оформлених планів. Про це повідомила Карен Бургесс, віце-президент TVN: «Якщо розглядати можливість діяльності поза Польщею, то однією з країн, яку ми розглядали, є Україна – видається, що там можна робити щось цікаве».

Пані Бургесс дуже обережно прокоментувала плани компанії щодо України, зазначивши, що, якби такі інвестиції на українському медіаринку мали місце, то передовсім би йшлося про Інтернет. «Ми могли би міркувати про використання в майбутньому Інтернету до дистрибуції нашого телевізійного контенту», – зазначила Карен Бургесс.

Щодо обсягів інвестиції, то, за словами пані Бургесс, на початку мова може йти тільки про дуже незначні капіталовкладення. Таким чином вона спростувала чутки про те, що йдеться про суму в 1 млрд злотих (250 тис. євро) імовірних зарубіжних інвестицій компанії.

Про те, що група TVN досліджує можливості зарубіжних інвестицій, розглядаючи в тому числі й український медіаринок як потенційно привабливий, повідомлялося ще на початку літа.

TVN належить медіагрупі ITI Group, до якої входять такі канали: загальнонаціональний TVN Siedem (колишній RTL 7), інформаційний канал TVN24, канал погоди TVN Meteo, автоканал TVN Turbo, канал ITVN для поляків та польськомовних глядачів у США, Німеччині та Австрії, жіночий канал TVN Style, канал ігрових шоу TVN Gra, спортивний nsport, медичний TVN Med, мовний TVN Lingua та історично-документальний TVN Discovery Historia. Середня частка аудиторії за 2006 рік – 17,5 %. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео