11 Мар 2008, 13:13

«Меню-ТВ» може дивитися 141 місто України

Перший український кулінарний телеканал «Меню-ТВ» повідомляє про підсумки діяльності за 2007 рік.

 

Станом на початок березня 2008 року за 9 місяців існування аудиторія каналу зросла до 4,5 млн осіб. Мережа покриття телеканалу становить 141 місто в 24 областях України, що, за даними GFK Ukraine, відповідає приблизно 17% населення України.

 

В новому сезоні канал зробив ставку на проекти власного виробництва. Так, в лютому в ефір вийшло відразу три нові програми – «Між нами, дівчатами», «Аполітична кухня» і «Кулінарний дует». У повідомленні перераховуються бренди, які стали партнерами «Меню-ТВ»: Gorenje, Vitek, Röndell, Sandora, Беседа, Lipton, Nescafe, Coffe-Mate, Dirol, «Ятрань», Dove, Clear, Sunsilk, Rexona, Cif, Persil, Domestos, Braun.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео