2018 став роком бото-буму: тільки у Facebook Messenger наразі налічують понад 100 000 активних ботів, ще стільки ж — в Telegram. За прогнозами Business Insider, до 2020 — 80% бізнесів використовуватимуть чат-ботів. Для третього сектору — це також потужний інструмент комунікацій. MMR підготував підбірку ботів, що не тільки говорять за свої бренди, але й суттєво полегшують життя: розкажуть, як сплатити податки, прокачають знання зі шкільної програми, підготують до екстрених ситуацій, надання першої невідкладної допомоги і не тільки.

FastAid_bot

FastAid_bot підкаже, як діяти у екстрених ситуаціях, коли людина поруч знепритомніла чи отримала травму. Сервіс надає послідовний алгоритм дій для надання допомоги до приїзду швидкої допомоги. Бот пропонує вибрати з двох варіантів інструкцій: для користувачів, які ніколи не проходили курси з надання першої допомоги потерпілому, а також для тих, хто має відповідну підготовку.

BumperBot

БамперБот — це Telegram-бот із підказками, що робити під час ДТП. Чат-бот допомагає у спілкуванні з поліцією та страховою компанією. Користувачам надають послідовність дій після ДТП, з можливістю обрати один із варіантів розвитку ситуації: що робити, якщо є постраждалі, або якщо поліція ще не прибула.

HNEU_ZNO_math_bot

Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця розробили чат-бот HNEU_ZNO_math_bot, який допомагає в підготовці до ЗНО з математики. Найближчим часом у ХНЕУ обіцяють презентувати боти й з інших предметів. Загалом вони розраховані на підготовку до тесту за 30 днів.

TarasBot

Вже відомий чат-бот Держслужбовець Тарас надає покрокову інструкцію із заповнення е-декларації, надсилає повідомлення із нагадуваннями про терміни подачі й шляхи отримання декларацій, уточнює інформацію, необхідну для заповнення документу.

igov_bot

iGov — бот для пошуку вільних місць в черзі на отримання біометричного закордонного паспорта. Моніторить електронні списки за вас і надсилає повідомлення.

kyivmetroalerts_bot

Завдяки Kyiv Metro Alerts ви дізнаєтеся вчасно про мінування, задимлення та інші надзвичайні випадки у житті столичної підземки. Telegram-бот також інформує пасажирів про будь-які зміни у графіку руху.

Vegan_City_bot

Проект Vegan City впроваджує рослинне меню у київських закладах, а 10% із чеку такого замовлення VeganCity_Bot передає на проект Kinder Gardens — озеленення територій біля дитячих садків. Вам необхідно замовити страви з VeganCity-меню, сфотографувати чек та надіслати фото в Telegram VeganCity_Bot. Тобто страви смакуєте ви, а донейтить ресторан.