Працівники «Вечірки» власним коштом випустили альтернативну газету – «Вечірній Київ-100»

Працівники газети «Вечірній Київ», які не беруть участі у випуску газети під керівництвом Романа Костриці, випустили новий тижневик під назвою «Вечірній Київ-100». Виконувач обовязків головного редактора «Вечірки» Роман Костриця збирається подаватиме на них до суду за неправомірне використання торгового знаку та майна газети. Перший випуск альтернативної «Вечірки», присвячений темі комунальних тарифів, вийшов 16 липня. Як повідомила «ТК» головний редактор новоствореного видання Ольга Стоян, «Вечірній Київ-100» виходитиме щочетверга на 24 шпальтах. За її словами, газета видавалась коштом колишніх працівників «Вечірнього Києва»: «Ми всі працювали добровільно, гроші шукали лише на папір та на друк. Ми хотіли довести всім, що об нас не можна витирати ноги». Ольга Стоян переконана, що до випуску наступного номера видання їм вдасться знайти рекламодавців і покрити витрати на друк: «Ми не відмовляємось ні від чиєї допомоги, будемо брати й рекламні матеріали, якщо їх даватимуть. Нам уже передзвонили рекламодавці, які готові давати гроші на другий номер. Тобто з другого номера ми вже заробимо на друк». Над першим випуском працювало 10 осіб. Наклад видання - 4 тисячі примірників. Як повідомила Ольга Стоян, майже весь тираж уже розпродано: «Ми не давали газету в «Союздрук», а продавали  самі, щоб якусь копійку виручити. Вже вдалося розпродати майже все -  собі залишили 200 примірників. У нас там є і програма, і футбольний коментар, але в основному газету купували через матеріали про тарифи».Перед самим виходом газети, як розповіла пані Стоян, видавництво «Київська правда» відмовилось друкувати газету, тому видання друкували в друкарні «Київських відомостей».  За її словами, газета зареєстрована, її власником є комунальне підприємство: «До того, як було передано право на видання газети «Вечірній Київ» Київраді в нас була незалежна газета, яку видавало колективне підприємство. Це колективне підприємство залишилось, і ми є його співвласниками. Ця газета зареєстрована на це колективне підприємство. У нас на балансі знаходиться приміщення на Маршала Гречка, 13». На наступному тижні колектив планує презентувати тижневик. Тим часом  в.о. головного редактора «Вечірнього Києва» Роман Костриця збирається подавати до суду на працівників газети: «По-перше, Ольга Стоян – це працівник «Вечірнього Києва», комунального підприємства, яка зараз офіційно перебуває у відпустці. По-друге, газета «Вечірній Київ» є зареєстрованою торговою маркою. Ну то й що, що вона називається «Вечірній Київ-100»? А якщо хтось відкриє компанію під назвою «Кока-кола – 100» і почне випускати продукт. Що буде? Тут ми маємо справу з очевидною крадіжкою бренду».Крім цього Костриця звинувачує працівників видання в незаконному користуванні майном «Вечірнього Києва»: «Ця газета зроблена на майні комунального підприємства. Вони вкрали в нас не лише бренд, а й обладнання. Прямо зараз я їду до юриста складати позови». На думку Романа Костриці, ініціатором випуску «Вечірки-100» може бути голова Святошинської РДА Володимир Мазепа: «Ця газета відверто погана. Прошу звернути увагу, що в справжньому «Вечірньому Києві» є серія матеріалів про зловживання Володимиром Мазепою своїм службовим становищем. В цій же - купа матеріалів про Мазепу. За моєю інформацією, ініціатором видання цієї газети був Мазепа». Ольга Стоян цю інформацію спростовує.

MMR