PR Мастерская в гостях у АрселорМиттал Кривой Рог

Состоялась очередная PR Мастерская — проект-практикум, который приглашает всех желающих окунуться в реальные кейсы из жизни украинских и международных компаний. На этот раз участники проекта побывали в компании "АрселорМиттал Кривой Рог". Тема встречи — "Внутренние коммуникации на службе переходных периодов и сложных сообщений". Своими впечатлениями от мастерской с читателями MMR делится Анна Гончарик, директор по корпоративным коммуникациям ОАО "АрселорМиттал Кривой Рог".

 

Анно, які ваші враження від РR Майстерні? Чи були якісь відкриття?

Враження виключно позитивні. Я надзвичайно ціную роботу, яку проводить UAPR, особливо в плані створення незвичних, неформальних форматів для спілкування і обміну досвідом — на додачу до формального навчання. Асоціація дає учасникам ринку дуже багато можливостей в плані взаємного збагачення і підтримання духу професійної тусовки. При всьому багатстві ресурсів, особливо онлайнових, які доступні сьогодні, такі живі і камерні формати залишаються дуже цінними. Пригадалося також, як на початку свого професійного розвитку мені не вистачало такого професійного спілкування, можливості послухати колег, обмінятися досвідом і практичними порадами.  Тому дуже рада, що сьогодні є можливість в тому числі і через такі формати UAPR обмінюватися досвідом з колегами. Згодна з Оксаною Рудюк, куратором проекту з боку UAPR, що на відмінну від великих галузевих конференцій, де все ж таки основна мета — "selfpromo", такі формати як Майстерня створюють можливість більш відвертого та глибокого спілкування.

Щодо відкриттів — не можу сказати, що це несподіване відкриття, але приємно було почути дуже фахові виступи і обґрунтовані пропозиції від колег і усвідомлювати, що ми як професія і як галузь рухаємося вперед.

 

Що корисного, на вашу думку, отримали від цього заходу учасники?

Найцінніше, думаю — це реальна історія з практики реальної компанії. Не гарно упакований "кейс", а робоча ситуація і можливість відверто її обговорити, розібрати "по кісточках", спільно пошукати інструменти і рішення, що були б найефективнішими виходячи з реальних умов та обмежень. А найцікавіше — це вирішувати кейс із практики зовсім іншої сфери, вийти за рамки звичайних для себе реалій своєї компанії і своєї галузі, спробувати щось абсолютно нове.

На цій Майстерні ми з колишньою колегою Оксаною Золотаренко (сьогодні — менеджер з внутрішніх комунікації Group DF) презентували кейс із побудови комунікації з виробничим персоналом, спрямованої на близько 30 тис. робітників, що працюють в цехах величезного підприємства,  і запровадження практики двосторонньої комунікації і комунікації змін саме для цієї цільової аудиторії. Думаю, для колег з інших, не виробничих, галузей саме цей момент становив інтерес.

 

Чим він був корисний особисто для вас?

В першу чергу було цікаво познайомитися з колегами. Цікаво почути про практики внутрішніх комунікацій в компаніях різних галузей і побачити, наскільки суттєвий крок вперед зробила PR галузь в плані розуміння важливості внутрішньої комунікації для досягнення бізнес-результатів і наскільки більше саме цій сфері приділяється уваги сьогодні. Було також очевидно, що є чітке розуміння важливості вибору правильних каналів комунікації з різними категоріями працівників, важливість грамотного комунікування з працівниками в часи змін і трансформацій. Цікаво було слухати пропозиції від колег — це погляд на нашу роботу зі сторони, який завжди корисний.

 

Marketing Media Review