Під час конференції AdSummit Kyiv друга найбільша у світі компанія вірального контенту WittyFeed, розказала як хакнути віральність. Головне відкриття, яке зробив MMR після виступу СЕО Віная Сінгхала (Vinay Singhal), – у них все очевидно, банально, давно відомо, але цифри WittyFeed просто вражають! Кожен другий житель Британії і кожен третій із США, Австралії, Канади читає і шерить їх контент, і щомісяця це число перетворюється на інше –100+ млн унікальних користувачів. Тож – як?

Головне, що доносить компанія: віральний контент – це не справа випадку і вимагає постійного контролю. Цікавість користувача змушує його відкрити матеріал, а емоції, що виникли після перегляду, – поділитися ним. Хочете вірте, хочете ні, але шаблон вірального контенту і топ-теми виглядають отак.

ТОП-5 категорій вірального контенту:

- лайфстайл;

- знаменитості;

- здоров’я і фітнес;

- гумор;

- люди.

Тим не менше, контент WittyFeed досягає кожного другого жителя у Британії, кожного третього у США, Австралії, Канаді та кожного третього інтернет-юзера у Індії. За 2016 рік компанія випустила 13009 віральних історій, які пошерили 2,4 млн разів. 

case study

Найбільш віральне відео WittyFeed за 2016 рік – 13 699 003 переглядів.

Найбільш віральну статтю переглянули 7 851 600 читачів.

Найбільш віральний постер – 2 млн лайків. 

Найвіральніше опитування – 10 798 відповідей.

Закажите свежий номер MMR


Для оформления заказа заполните поля и нажмите кнопку «Отправить заявку»

ОФОРМИТЬ ГОДОВУЮ ПОДПИСКУ