О себе

Специализация

PR-спеціаліст у репутаційному менеджменті; PR-спеціаліст у тютюновій індустрії, галузі юридичних послуг.

Ключевые профессиональные навыки

Спічрайтинг, робота зі ЗМІ, забезпечення крос-функціональної співпраці всередині компанії.

Области компетенций

Створення і подальший розвиток PR-функції, управління репутацією компанії, забезпечення ефективних зовнішніх комунікацій в умовах жорсткого регуляторного середовища.

Образование

1. Інститут журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, журналіст.
2. Аспірантура того ж Інституту, науковий ступінь кандидата філологічних наук за спеціальністю "журналістика"

Карьера

з 2011 року — керівник із зовнішніх зв’язків і зв’язків з громадами в JTI Україна

Основні досягнення: реструктуризація комунікаційної групи JTI, закріплення компанії як лідера індустрії у медіа-середовищі, забезпечення активної артикуляції позицій компанії через канали зовнішньої комунікації в умовах жорсткого регулювання галузі.

2010-2011 — директор відділу зв’язків з громадськістю в юридичній фірми «Василь Кісіль і партнери»

2008-2010 — менеджер з комунікацій KPMG в Україні (розбудова «з нуля» PR-функції)

2007-2008 — менеджер зі зв"язків з громадськістю в юридичній фірмі Magisters

1996-2007 — менеджер зі зв’язків з громадськістю і стратегічних партнерств у Британській Раді в Україні (розбудова «з нуля» PR-функції)

1994-1995 — спеціаліст прес-служби у Міжнародному фонді «Відродження»

Практика в сферах

Юридичні послуги, консалитнг, FMCG.

Вехи года

Достижение №1

Утримання лідерських позицій компанії в медіа-просторі і завдяки цьому - успішне висвітлення її бізнес-пріоритетів. Унікальне позиціонування компанії в напрямку КСВ. Зважаючи на законодавчі обмеження, докладну інформацію готовий надати в режимі конфіденційності.

Провал №1

Як для PR-фахівця, запитання неактуальне.

Проекты года

1. Медіа-кампанія на підтримку адекватного ціноутворення у тютюновій галузі та зваженої, прозорої та прогнозованої дежавної податкової політики у частині акцизних ставок.

2. Реактивна та проактивна присутність у ЗМІ, надання унікальної екпертизи і забезпечення доступності прогресивного міжнародного досвіду в цьому напрямку для колег-журналістів. Кампанія триває, успішний результат - попереду

Три менеджерских достижения года

Створення нової команди із зовнішніх комунікацій

Каналы коммуникаций в этом году

Основні формати: коментарі (50%), колонки (30%) та інтерв"ю (20%), перш за все, для інтернет-ЗМІ та інформагенцій, а також для друкованих видань і радіо.

Нестандартні канали комунікацій: готовий поділитися у режимі конфіденційності.

Компетенции, которые повысил в этом году

Розвиток людей

Антикризисные решения года

Ефективність роботи PR-фахівця визначається, в тому числі, відсутністю комунікаційних криз. Тому тут можу лише зазначити business as usual, незважаючи на високу регульованість галузі, в якій працюю.

Личность

Личный слоган

У викликах - можливості.

Личный слоган

У викликах - можливості.

Источник вдохновения и идей

Складні ситуації у професії, коли треба мобілізуватися, швидко приймати рішення і дати результат у короткий термін. Природа - особливо ліси і вода. Поезія - перш за все, мого батька, Василя Губарця.

Я знаю наверняка, что

Переконлива аргументація працює. Знайомств забагато не буває. Дискусії з керівництвом - плідні. Журналіст - твій товариш і помічник. Конфліктність і піарник - несумісні.

Через 15 лет я

Сподіваюся бути успішним українцем в успішній європейській Україні. Все у наших руках.

Живу и работаю

Київ, Україна

Контакт

Закажите свежий номер MMR


Для оформления заказа заполните поля и нажмите кнопку «Отправить заявку»

ОФОРМИТЬ ГОДОВУЮ ПОДПИСКУ