О себе

Специализация

антикризовий PR-спеціаліст, PR-фахівець у телеком-сфері, CSR-експерт

Ключевые профессиональные навыки

комунікабельність, антикризові стратегії, writing, креативність

Области компетенций

стратегічне управління, репутаційний менеджмент, антикризові комунікації

Образование

Інститут журналістики Університету ім. Тараса Шевченка, Institute of Public Affairs of Colorado State University (USA)

Карьера

2005-2016 — lifecell, керівник PR-департаменту:
— створення з нуля комунікаційної функції у компанії;
— PR-супровід маштабних подій для усієї країни, таких як безкоштовний концерт Брайана Адамса та Таркана на Майдані Незалежності;
— першими розпочали збір коштів через смс-благодійність і перетворили цей інструмент благочинності у масовий та ін.

2003-2005 — PR lead у інвестиційному фонді WNISEF та Ноrizon Capital (робота з Наталкою Яресько, яка є role model для мене у багатьох аспектах, створення приватного інвестиційного фонду, його запуск та брендинг, PR-супровід кампанії з fund-raising в Європі).

2001-2003 — PR manager у програмі USAID «Партнерство за прозоре суспільство» (провели наймаштабніше на той час дослідження причин та джерел корупції в Україні разом із Фондом Ілька Кучеріва)

Практика в сферах

Телеком

Вехи года

Достижение №1

Проект щодо популяризації українських світових інновацій та інноваційності бренду lifecell — світлове 3D mapping show до Дня Києва на КМДА.

Провал №1

Провалів не було, були речі, які можна було б зробити краще.

Проекты года

1. PR-супровід маштабного ребрендингу компанії: від зміни бренду до зміни усіх точок продажу і обслуговування компанії.
2. 3D mapping шоу в День Києва з візуалізацією головних інновацій, які Україна подарувала світові. Здійснено PR-командою «під ключ». Шоу тривало два дні і зібрало більше 10 тисяч киян та гостей міста.
3. Запуск 3G технології в Україні — проведення спеціальної стартової події для вищого керівництва країни та бізнес-спільноти.
4. Соціальна програма «Світ, я чую тебе», в результаті якої компанія передала унікальне діагностичне обладнання для центру слуху «СУВАГ».
5. Проведення актикризової кампанії під час наклепів, розповсюджених російськими ЗМІ про повернення акціонеру lifecell — компанії Турксель в окупований Крим.

Три менеджерских достижения года

- Поєднання основної роботи і волонтерства (UAPR)
- Довіра від нового топ-менеджменту компанії у реалізації маштабних проектів
- Відхід у декрет, оскільки створена сильна PR команда, яка не потребує мікро-менеджменту.

Каналы коммуникаций в этом году

Інтернет ЗМІ — 40%, радіо — 20%, друковані ЗМІ — 10%, соціальні мережі — 30%

Компетенции, которые повысил в этом году

організаційні, project management, speaking skills

Антикризисные решения года

Антикризова кампанія проти звинувачень акціонера lifecell — компанії Турксель щодо можливостей і бажання повернутися в окупований Крим для того, щоб надавати послуги мобільного зв'язку на цій території і таким чином співпрацювати з місцевою владою. На жаль, повідомлення про можливе повернення були підхоплені і рядом українських ЗМІ. Тому нам довелося не лише спростовувати цю нісенітницю, а й проводити освітню діяльність серед українських журналістів.

Личность

Личный слоган

Хочеш щось змінити, починай з себе!

Источник вдохновения и идей

історії українців, які йшли проти вітру і змагалися з системою

Я знаю наверняка, что

— Репутація і те, як нас сприймають, дуже нестабільні речі. Будується роками, втрачається за години. Тому ми не можемо ніколи зупинятися. І у нас завжди буде робота:)
— Репутація компанії – справа рук усього колективу, а не лише одного PR, як це часто думають усі в колективі
— Комунікаційні кризи – це можливість побачити дірки у своїх роботі і роботі компанії. Вони мають лікувальний ефект, навіть якщо болючі.
— Стосунки треба будувати до криз, а не під час. В кризи ними треба користуватися.
— Комунікації повинні будуватися на правді і етиці.

Через 15 лет я

буду займатися своїм бізнесом

Живу и работаю

Київ, Україна

Контакт

Закажите свежий номер MMR


Для оформления заказа заполните поля и нажмите кнопку «Отправить заявку»

ОФОРМИТЬ ГОДОВУЮ ПОДПИСКУ