О себе

Специализация

Консультант з внутрішніх, кризових і державних комунікацій

Ключевые профессиональные навыки

Розробка стратегії комунікацій, розробка меседжів, копірайтинг

Области компетенций

Внутрішні комунікації, кризові комунікації, робота з медіа, стратегічні комунікації, підготовка топ-менеджменту до спілкування зі ЗМІ, PR першої особи

Образование

Інститут журналістики, КНУ ім. Т.Шевченка
University of Missouri in Columbia, Graduate School of Journalism
Certificate, CIPR
Certificate, International Management Teachers Academy program, Bled School of Management, Slovenia

Карьера

- 2014-2016 — Український кризовий медіа-центр, Керівник міжнародного відділу (створення професійного відділу з роботи з міжнародними аудиторіями, що надає інформацію про Україну на 6 мовах у форматі 24/7)

- 2010-2013 — АрселорМіттал Кривий Ріг, Директор з корпоративних комунікацій (створення з нуля функції PR)


- Реал — гіпермаркет Україна (МЕТРО Груп), PR-менеджер (підготовка відкриття першого гіпермаркету, супровід виходу на ринок)



- Представництво Світового Банку в Україні, Білорусі та Молдові, менеджер з комунікацій. (запровадження проактивних media relations, збільшення цитованості СБ вдвічі, кампанія кризових комунікацій)

Практика в сферах

Металургія, рітейл, міжнародні організації, неурядовий сектор

Вехи года

Достижение №1

Запуск двох курсів з внутрішніх комунікацій у Львівській бізнес-школі,
отримання сертифікату СIPR

Провал №1

Не вдалося запустити Школу внутрішніх комунікацій, про яку мрію вже котрий рік і до якої готуюся, але все не наберуся сміливості "стартанути"

Проекты года

1. Виведення в режим самостійної роботи з мінімальним контролем відділу International Outreach Українського кризового медіа центру — «прес-служби» країни, як ми його позиціонували. Команда з 7 осіб в багатьох випадках стала «першою точкою входу» в Україну для багатьох іноземних журналістів і експертів.



2. Запуск дводенного курсу з внутрішніх комунікацій на програмі МА іn HR and Organisation Development y LvBs (Львівська бізнес-школа). Це перший такого роду курс, аналогів якому немає в українських бізнес-школах; Запуск одноденної програми з внутрішніх комунікацій на програмі Executive MBA там же.



3. Дослідження з внутрішніх комунікацій в МЗС України — перше такого роду системне дослідження в міністерстві; медіа-тренінги для представників Уряду.

Три менеджерских достижения года

Делегування, уміння "відпускати" проекти і людей, уміння більше довіряти людям і краще "читати" їхні емоції, вміння давати якісний зворотній зв'язок

Каналы коммуникаций в этом году

facebook, презентації, особисті зустрічі, прес-тури. А також написані від руки записки і листівки — люблю personal touch. Cпрацьовує завжди :-)

Нестандартні канали: Під час прес-туру італійських журналістів до України в травні ми наполягли на відвіданні піцерії, хоча журналісти були дуже здивовані і протестували. Після походу в Піцу Ветерано і знайомства з власником Леонідом Остальцевим в одній з провідних італійських газет вийшла стаття про ситуацію в Україні з дуже правильними акцентами і з посиланням на історію Піцци Ветерано :-)

Компетенции, которые повысил в этом году

Стратегування, презентаційні навички, розробка меседжів

Антикризисные решения года

Люблю старий і добрий формат прес-турів — в роботі з "непростими" журналістами спрацьовує майже завжди. Ми використали цей формат в роботі з голландськими ЗМІ перед референдумом в Голландії, а також з італійськими журналістами, що є досить проросійськими. Кількість і якість "першополосних" матеріалів за результатами прес-турів в провідних ЗМІ нас порадувала.

Другий формат — також особистісний: зустріч західних журналістів у форматі "офф рекордз" з радником Міністра МВД А. Геращенком після скандалу з Миротворцем. Багато емоцій, але кожна зі сторін мала можливість висловитися і почути іншу позицію. Градус невдоволення вдалося понизити, а рівень довіри — хоча б трохи, але підняти. Плюс — "розвіртуалізація" й обмін особистими контактами, які завжди допомагають вибудувати якісно кращі стосунки.

Личность

Личный слоган

carpe diem

Источник вдохновения и идей

поезія Ліни Костенко і Сергія Жадана, HBR, Жить интересно (interesno.co)

Я знаю наверняка, что

— Погані новини — не вино, вони не стають кращими з часом. Чим швидше почнеш реагувати, тим більше шансів на успіх

— Уся суть внутрішніх комунікацій зводиться до кількох базових потреб людини: ми всі хочемо бути впевненими у завтрашньому дні, ми хочемо бодай приблизно уявляти, що саме з нами буде завтра, нам потрібно відчувати значимість того, що ми робимо, і розуміти, для чого ми це робимо і, хто б там що не говорив, нам всім потрібно отримувати подяку і визнання.

— Піарщики — це такі мега-локатори, які сканують довколишній світ на предмет можливостей і загроз, які ще ніхто не бачить і які ще тільки зароджуються. Ми стоїмо однією ногою в організації, а другою — за її межами, ловлячи всі сигнали "ззовні". І найменша невідповідність між тим, що ми собі напридумали всередині організації і тим, як реагує на нас зовнішнє середовище — це наш сигнал до дії. Саме тому фахівець з комунікацій, на моє переконання — це часто вісник, що приносить не дуже добрі новини. Але саме така функція нашої професії не дозволяє заснути в комфорті власного корпоративного "кокона" і проґавити серйозну загрозу. Перефразовуючи одну цитату, "the purpose of risk management is not about preventing bad from happening, it's about preventing bad things from getting worse".

— Під час кризи пізно вибудовувати стосунки — їх потрібно будувати в мирний час.

Через 15 лет я

Власниця агентства з хорошою репутацію і викладач надихаючих курсів у бізнес-школі.

Живу и работаю

Київ, Україна

Контакт

Закажите свежий номер MMR


Для оформления заказа заполните поля и нажмите кнопку «Отправить заявку»

ОФОРМИТЬ ГОДОВУЮ ПОДПИСКУ