О себе

Специализация

PR-фахівець в питанні комплексного просування громадських та благодійних організацій

Ключевые профессиональные навыки

Публічні виступи; Копірайтинг; Підготовка спікерів до комунікації зі ЗМІ; Робота з блогосферою та соціальними мережами

Области компетенций

Стратегічний PR організації; Налагодження роботи з партнерами; Копірайтинг.

Образование

НПУ ім.Драгоманова, магістр психології.

Карьера

з лютого 2015 — УНЦПД, PR-менеджер проекту «Громадяни в дії» (формування бренду проекту серед цільових аудиторій)
2013 - лютий 2015 — ВБО «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД», PR-менеджер Київського відділення (розробка комунікаційної стратегії організації)
2011-2013 — ВБО «Точка опори», контент-редактор (запуск проекту «Національний ЛГБТ портал»)

Практика в сферах

Неприбуткові організації, політичні партії, фінансова сфера, організація заходів

Вехи года

Достижение №1

Ребрендінг корпоративного журналу "Громадянське суспільство"

Провал №1

Відео-ролик, який не змогли розкрутити.

Проекты года

1. Ребрендінг корпоративного журналу «Громадянське суспільство» (з вузькофахового аналітичного видання, яке було цікаве кільком десяткам людей, в журнал для громадських активістів http://bit.ly/2cki970). Наразі раз на квартал видається 3000 примірників журналу.



2. Організація PR-кампанії навколо розробки Мінфіном реєстру неприбуткових організацій, коли вдалось загорнути абсолютно незрозумілу і важку тему в формат, який забезпечив результат. Були звільнені чиновники мінфіну, які намагались протягнути неякісний текст документу та затверджено якісний.

3. Проведення ребрендінгу проекту «Громадяни в дії», поява власного фірмового стилю, логоперсонажу та стратегії просування.


4. Навчання експертів проекту комунікації зі ЗМІ та перетворення їх в потужних спікерів (Анастасія Красносільська, Іван Лукеря, Максим Лациба та ін).



5. Презентація дослідження «Індекс демократичності міст» для мерів. В надзвичайно короткі терміни (1 тиждень) вдалось підготувати більше 30 інфографік для презентації дослідження під час конференції мерів в м.Одеса.

Три менеджерских достижения года

1. Узгодження роботи 9 дизайнерів, які виконували різні частини інформаційних продуктів для просування організації.
2. Побудова команди журналу з 6 постійних журналістів.
3. Налагодження системи взаємодії з 5 експертами напрямків, які дуже важко сприймали до цього комунікацію зі ЗМІ.

Каналы коммуникаций в этом году

E-mail-розсилки, рекламні кампанії в соціальних мережах, блоги

Нестандартні канали — Вулична ярмарка Містечко USAID з розповсюдженням продукції. Для цього переробили складний контент на більш розважальний та візуальо привабливий. Це дало змогу охопити ті аудиторії, які зазвичай не потрапляють в поле роботи громадських організацій.

Компетенции, которые повысил в этом году

Розробка відео-контенту, видавництво корпоратвного журналу, організація вуличних ярмарок.

Антикризисные решения года

Подавлено звинувачення організації в сепаратизмі. На одному з інформаційних продуктів не додали позначки, щодо окупованих Криму та Донбасу, через що місцеві громадські активісти почали роздмухувати скандал. Були визначені лідери контр-кампанії та проведені прямі переговори з ними. Організація визнала свою помилку, переробила електроні версії інфо.продукту та замовила наліпки на друковані версії продукту (більше 2 тис екземплярів).

Личность

Личный слоган

Завжди питай "Навіщо ми це робимо?"

Я знаю наверняка, что

1. Навіть найкращі помиляються і роблять найдурніші помилки, тому немає нічого поганого у визнанні своєї помилки та вибаченнях.
2. Завжди потрібно мати образ кінцевого результату, і, починаючи будь-яку активність, задавати собі питання, чи приведе вона до цього результату.
3. Будь-яку інформацію можна подати як погану і як хорошу одночасно, бо не буває поганих чи хороших новин — буває інтерпретація.
4. Серед журналістів так само багато людей, які ненавидять свою роботу і ходять на неї лише заради грошей, як і серед інших професій. Тому вони завжди раді, коли хтось зробить за них їх роботу.
5. Люди оцінють не реальний продукт, а свої суб'єктивні відчуття від нього.

Через 15 лет я

42 річний PR-експерт в просуванні громадських та благодійних організацій, який навчає закордоні країни зі слабкою демократію, як їм бути успшішними з посиланням та досвід України.

Живу и работаю

Київ, Україна

Контакт

Закажите свежий номер MMR


Для оформления заказа заполните поля и нажмите кнопку «Отправить заявку»

ОФОРМИТЬ ГОДОВУЮ ПОДПИСКУ